Follower(s)

Wednesday, March 28, 2012

New one

 Assalamualaikum wbh .


  Masih dia . Hanya dia . InsyaAllah :-)


Tak sah kalau tak dokk gambar hakuuu . Hihihihihihok . Eh 

  Hai , semenjak dua menjak ni  saya selalu buat blogwalking baca blog orang tu orang ni and ......... saya selalu baca blog yang sedih sedih yang membuaykan saya teringat kisah lama . Yeeeeeeeeeeeee , kisah lama . Hmmm . Dugaan hidup . Ye , setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya . Pasti ada sesuatu yang Allah nak tunjuk . Jangan pasrah sebab bila kita pasrah syaitan suka sebab kita dah putus asa . So gegirl , go on je dengan hidup kita . Pasti ada yang lebih baik menanti kita . InsyaAllah . 


 Saya tahu kadang-kdang bila kita dah sayang sangat , mesti ada something yang membuatkan hubungan tu goyah . Ye , itu lah namanya dugaan . Jika Allah takdir kan mereka bersama , insyAllah mereka pasti hadapi dugaan itu dengan cara terbaik . Mungkin Allah nak mereka belajar dari kehidupan mereka kan ? So , cheer up . Jangan nak nangis jee , kuatkan , cekalkan hati kita . Mesti boleh punya ah , apa je yang tak boleh , semua boleh , Malaysia Boleh !!! Hihihihihihi


 Well , pada umur saya form 2 and form 3 banyak perkara yang rumit saya lalui . Banyak . Sampai kan kalau saya cerita , saya rasa macam tak mungkin orang lain dapat menaggungnya . Jadi pengajarannya disini Allah tak kan bagi kita dugaan yang di luar kemampuan kita . Allah tahu kita boleh selesaikan masalah yang dia bagi . Allah tahu kemampuan hambanya .So , teruskan je dengan kehidupan cam biasa k ? Wat lek , wat peace je . Ahhh relax relax sudahhhh . 


  Hidup ni pergi balik pergi balik kita tetap akan sampai tempat yang sama . Jangan biarkan diri kita tenggelam . Peduli kan apa yang orang nak kata , dia orang tak tahu sape kita. Ok , dorang memang ada hak nak judge kita , dan kita juga ada hak untuk jadi diri kita sendiri . Cuma berubah kepada yang lebih baik tu tak salahkan ? Heeeeeeeeeeee :D 




 K ingatlah bahawa masih ramai lagi orang yang memerlukan kita , masih ramai lagi orang yang nak tengok kita bahagia . Pilih lah jalan terbaik k ? 


Lots of love : Nabila Suhaimi 

 

1 comment:

  1. statement yg bawah tuh fisha suker. btw cantik la pic2 awk :)

    ReplyDelete