Follower(s)

Monday, April 2, 2012

#Him

 Assalamualaikum , and hello !!!!!!!!!!!!!


 Miss me ? ;P K tak ehh . tak peeeeee . So hari ni saya nak update pasal ... emmm pasal ... emmm pasal . haaa !! Pasal Hanif !!! K jangan baca kalau rasa menyampah .





 *lagu count on me* 

  Saya kenal dia dah lama , lama dah . 3 tahun . Semenjak form 1 kita orang sama kelas , kita orang bestfriend . Eh yeke ? alaaahh lebih kurang arr . Pastu Form 2 kitorang berpisah sebab dia pandai daripada saya . Hahaha . Meamng saya kurang pandai sikit dari dia . Ehhh kurang sikit jee eh tak banyak . Pastu semenjak Form 2 tu , kita orang tak rapat sangat . Kalau lalu depan kelas dia usha usha jee , tak de lahhh jerit jerit cam " Woiii !! Haneppp !!! " Tak de tak de sebab nanti orang jeles . Dia ramai peminat .______________.Masa Form 3 pun kita orang lain kelas , cam biasa saya cakap dia pandai darri saya . ahhh nangis ahhh cemnik .K masa tu kita orang kawan kawan biasa jeee . Mungkin bagi dia saya hanya perempuan yang tak ada apa-apa kena mengena dalam hidup dia . Tapi bagi saya , dia kawan saya , kawan saya yang paling handsome . Eh ? K ~~~ 

  Sebelum tu pernah jugak tanya tanya dia , text dia , tanya "Eh hanepp , kau dah ada girlfriend eh ?" "Ada" Hahahaha . masalah nya Hanif ni perahsia , nama girlfriend reti nak bagitawu . K tak pee . Tiba lah hari PMR . Jeng jeng jeng ... Bermula lah kisah kami ..................... Saya tak tahu lah dia perasan atau tak setiap kali saya masuk dewan , saya mesti nampak dia , mesti tengok dia . Mesti woooii , mesti ! Haha . Sampai lah PMR habis . Wuuuuuuuuyeahhh . Ok cam biasa lah mesti lah lepas habis PMR tu ada program lepas PMR kan ? Emmm . Saya tak datang sekolah , tak datang 4 ke 3 hari cam tu ah . Sekali dapat text . 

  *tinntt*Actually saya tak ingat text dia apa , tapi dia tanya kenapa saya tak datang sekolah and masa tu saya rasa "Ehh apesal dia ni? tiba tiba tanya aku cam ni ni ? " and masa tu watlek je lah kan , saya pun reply "Aku sakit" dia pun 


"Kau sakit apa ?"
"Rahsia"
"Ala bagitawu lah"
"Muntah berdarah" 

  K itu saat paling kelakar k . Saya tipu jeeee , Tipuu , saya tak tawu lah ek Hanif dah tawu ke belum yang saya tipu dia . Tapi memang semua tu tipu . Pastu dia cakap lah yang pergi lah hospital lah semua lah , pastu dia kata nak bawak saya pergi hospital kalau tak da lagi orang yang nak bawak and masa tu saya rasa macam .. Kau telah mencuri hatikoooooooo ~ Hahaha . Tapi masa tu lek je ah kan . Pastu untuk mendapat kan kepastian yang saya ragu ragu , saya pun tanya "Awek sihat?" dia pun jawab "Sihat kot" K diaaa ada awek . Ahhhhhhhhhhhhhh , lari membawa diri arr apa lagi . Pastu segala tergendala . Sampai lah esok esok nya tu kitorang rajin text . Rajin sangat , Tiap malam . Saya ulang setiap malam . 

  Sampai lah saya rasa macam saya ni menggangu hubungan dia , yelah kan . boleh dikatakan selalu jugak lah dia text saya , saya pun terfikir "Eh dia tak text awek dia ke ? Awek dia pegi mana? " haaa macam tu lah lebih kurang nya . Akhirnya dia cerita jugak dekat saya pasal "awek" dia . K sorry ahh tak boleh cerita kat sini , macam asdfghjkl pulak kang kalau cerita . hihi . Yang saya ingat


"Dalam dunia ni aku tahu kau sorang je perempuan yang sayang aku."
"Haaa ? Mak kau ? "
"Ha , kau dengan mak aku je "
"Awek kau ? "
"Dia tak sayang aku kot"

  K saya malas lah nak tanya kan , kang dikatakan saya ni menyibuk . Menyibuk hal peribadi orang . Sampai lah satu hari tu dia ajak saya keluar . Keluar berdua je ! berdua dengan mu , pasti lebih baik ~~~~ K nyanyi pulak . hahaha ._. Yes , saya tak pernah rasanya keluar berdua dengan lelaki , k tak pe , dia kawan saya , so lek je ah kan ? Pastu janji nak keluar pukul 3.00 dekat KFC . Sekali abah nak pergi kenduri , saya cakap dengan dia , "Aku sampai lambat 3.15 mungkin" Dia pun ok lah , sekali dah pukul 3.15 abah tengah berbual dengan kawan dia lagi . pastu 3.30 .... Sumpah , masa ni saya dah gelisah , hanep dah text tanya kat mana semua . K cuak dah , saya punya lah nak cover alaaa , sabor ahhhh . tup tap tup tap dah pukul 4.00 !! Mak aihhh ini dah lebih .

Di KFC

Text/Call Hanif *tak ingat*
"Aku dah sampai , kau kat mana ?"
"Emm jap jap "

  Saya pun naik atas duk sesorang , pastu ..............................................................


Haaaa jeng jeng jeng !!! Nak tahu sambungan ? nak tahu nak tahu ? K nanti ahh . kalau ada orang mintak sambung baru sambung kalau tak de . Tutup je ahhh blog ni *nangis pastu lap air mata pakai tudung*


Bye ! - Nabila Suhaimi

No comments:

Post a Comment