Follower(s)

Tuesday, August 30, 2011

ini post yang 332 .


  Hai assalammualikum warrahmatullah ,

 Hai Raya ! Hai Merdeka ! excited  intro . erm , Salam Aidilfitri yee warga muslimin dan muslimat . saya tak sabar nak naik sekolah , serious , sebab saya tengah hampa , luluh . puiiii , tapi bila rasa macam ni ubat terbaik jumpa kawan ah ,  lupa nak nak tengok muka yan shadah dan semua tu lah . confirm hilang . eee , mesti kembang dua manusia sejagat penghibur hati nan lara , kalau cita dekat Amira dia nasihat slow jeee , kalau yan dgn shadah dia mengkutuk , prefer yang mana ? saya yan dgn shadah . hihi


 Raya tahun ni tak hebat/meriah/best/gempak macam tahun lepas , serious saya tak suka / takde semangat nak raya . dah lah henfon tak de -_-  dengan malas nyee , dengan pijak kaca nyee , dengan buat air tumpah nye , dengan baju raya tertinggal nye , semak betul pagi raya saya u_u   -- > p/s : dengan tak berteman nyeeeee , memang boring doh . tak pe lah , mungkin telah tertulis nasib saya sebegitu di qada' dan qadar Allah -__________-



Hai , pess time saya pakai tudung indon ni buat raya <33 



  orang lain sibuk jee make up segala , pakai tudung lawa2 . saya ? heee , entah . macam tak de makna . tak mampu tersenyum untuk pagi raya macam 13 tahun yang dulu . Saya dah dewasa , dan saya tahu apa erti hidup . btw , maaf kalau post ni suram . tapi memang macam tu lah kenyataan nye , orang lain boleh sibuk nak siap segala . tapi bukan untuk saya , tak bermakna . saya hilang mood raya tahun ni , sumpah reserve . kalau tak sibuk nak beli selendang bling bling lah ape  lah , tahun ni , saya kata ' ibu belilah tudung pape , ela pakai ' tak pernah pun cakap macam tu . entah tahun ni kenapa . 


  Pagi raya pun macam alahai , baju raya tertinggal kat Kulai lah , saya kat Skudai , anahhh , pakai baju Raya pukul 12 lebih , memang comel lah kan ?  dan , saya sedih sebab tak sempat sempat lagi pergi kubur arwah pak ngah . I miss him . Raya tahun ni suram , sebab tak cukup ahli keluarga . keadaan ni yang menggangu emosi saya di pagi raya . Saya perlu seseorang .



' Saya tak mampu tersenyum :"") '



 Btw , Happy Eid , and Merdeka ! hehe , jaga diri hiasi peribadi . assalammualaikum :)  Nabila Suhaimi


No comments:

Post a Comment