Follower(s)

Thursday, September 1, 2011

Annoucment !



Hai assalammualaikum ,


  Hello I'm NS kay ? ciss , nama NS tak berguna , tu nama I dekat facebook . Sekarang I tak active lagi kay ?maksud nye , dah deactive / tak boleh onl / tak mengharuk dan segala istilah la kan . haisshh , nak sebab ? sebab kenapa tak active facebook segala , sebab .


  first , aku rasa facebook menggangu otak aku , eh , terguna aku pulak . erm , sebab facebook kadang kadang saya tak jadi nak study . serious , saya ada masalah ni dah lama dah semenjak saya addicted towards facebook . memang bodoh lah kan ? haishh . and saya rasa bila nampak je ada line , pc , dan yang sewaktu dengan nye , boleh confirm lah weyhh , wa pilih pergi online daripada baca buku/buat homework . macam ape je la an . itu lah masalah saya yang paling terselah impak dia bila saya lebih mementingkan facebook dai masa depan .


  second , sebab dah banyak FR . kihkihkih . dah 1000 lebih . perghh ayat tak macam bajet bajet jee an . macam hot sentap . kui kui kui , bukan nak berlagak tapi saya rimas lah , kawan banyak banyak pon tak guna bukan nya nak doakan saya masuk syurga ke , dapat keputusan cemerlang ke , an ? kadang kadang rasa nak delete jee yang uselessness , buat semak jee jadi friends saya . hihi , jangan marah kay ? Saya memang tak layan IM sakai , Saya banyak cakap sebenarnya , tengok lah tiap kali saya post  , panjang berjela kan ? nampak tak saya ni minah kepochi . haha ,


  third , sebab malas nak hadap muka orang orang yang buat saya rasa nak , haishhh ' aku sepak kang , tak alehh2 jee tembus dinding kang' haa , macam tu lah lebih kurang . serious , nak nak pulak saya ni kuat jealous , kesian lah boyfriend saya akan datang , hihi . btw , saya tak de boyfriend kay ? boyfriend saya dah lari , ikut mak dia . *sorry*  erm , sebab tu la saya deactive , rasa macam tak perlu lagi saya fikir pasal hal remeh temeh macam cb tu segala an ?  pergghh kasar siaa bahasa I , tak kesah lah . jiwa remaja rojak , haha , belajar dari filem KL Gengster , hihi .



macam orang gemok pulak dalam gambar ni 



  last but not least , rasa macam ketinggalan pulak sebab tak de Twitter . tak pelah , tunggu I habis PMR kay ? memang saya nak active dalam Twitter pulak ah , mencabar sikit hidup wa setakat facebook tu ~ balik Myspace lah , Friendster ke . best apeeeeeeeee .  jangan risau , facebook tak de sini ade , formspring ade , Myspace ade , handphone tak de =.=


Bell



No comments:

Post a Comment