Follower(s)

Thursday, July 28, 2011

You again :)

Hello and assalammualaikum ,




  Saya tengah layan cerita BOF ( boys over flower ) episod bapee entah . sejak bila wa hadap benda alah korea gila ni pon wa tak tawu . wa terperangkap dengan muka comel dia orang . suka hati wa lah . wa juga baru lepas habis tengaok Twilight bersama adik wa . cerita tu handsome woohhh . dia punya superhero gila mantop . Edward , Bella . Mee goreng , Bell . aiisseyymann . ape ape ? jangan nak angkat angkat kening . lesstikk hidung kang paki buah ceri baru tawu . cukeee pulak dieeee .


 Dah lama kita tak berbicara dari hati ke hati serta mata ke mata . mengapakah ? Benci tengok aku lagi ke ? aku teringin nak cakap dengan kau . tapi aku malu takut gementar , halus nyeeeeeeeeeeeeeeeee hati ku . eeuww . betol , dah lama awak tak cakap dengan saya . Saya rindu suara itik awak , ouhh please . tapi betul . kenapa ? tak pelah . selagi saya boleh nampak , saya tengok je . Kbai mee goreng .



Tak lengkap rasanya post tanpa gambar diri sendiri . rasa macam tak cukup je . aiiseyyman . 



Jeng Jeng , Siapakah mee goreng ? 1 persoalan . 



kihkihkih . 



No comments:

Post a Comment