Follower(s)

Wednesday, July 27, 2011

27 July :)

Hello and asalammualaikum ,



  Hari ni 27 Julai 2011 . Birthday sapeee ni ? Birthday adik akak yang last sekali , yang paling comel mucuk , sayang . alahai , geli pulak aku . yelah , birthday adik akk nashrul Izamir b. Suhaimi . TERCINTA .




Mana comel , adik keee akak ? I know it's me :'D 


   Sebenarnya , harituu birthday adik saya jugak 13 Julai , tapi hehehe . malas nak post pasal dia . ehh , jangan touching pulak yee najiha . okay , bla bla bla . Nashrul ni , dia manja sikit . oouuhh , tak , banyak sebenarnya . dia ni mengada pon banyak jugak . ibu dengan abah selalu tak pukul dia sebab ibu abah sayang dia . jelesss tau saya . saya ni kan anak pertama , malu sikit nak manja manja . manja manja sikit bolehh lerr , lebih lebih kang cakap baby tua pulak . okay , Nashrul ni kecik jee , dia dah darjah 4 tapi badan macam 7 tahun . alahai kesian kau dik , kenapa kecik sangat . okay , mee too . 






  Yang perempuan sebelah dia tuu pon adik sya , dia lah yang lahir pada 13 julai , tapi tak buat special post untuk dia , sorry ahh jiha , aku tade masa untuk kau , tapi aku wish kau masa tengah ngaji kan . tu pon ayat buat buat baru ingat . puiiihh , apa punya akak . okay , adik saya ada 3 orang tapi lagi sorang tu birthday dia lambat lagi so biarkan , d=abaikan . hehehehe .  nashrul adik yang paling saya gemar mencium nya , bangun pagi mesti nak cium , sebab dia kan anak last , manja lah konon nyaa , tapi dia selalu ngelak . cisss , macam lah aku ni hingin sangat nak cium dia . ehhh , tapi dia comel . suka bawak dia g mana mana . 


  kalau adik perempuan tuu dia gengsters sikit , banyak . dia macam laki . susah nak dibawak bincang . mulut kepochi macam hanjeng sikit tuuuu . ehh , jahat nyaa saya cakap adik sendiri macam tuu , yelah , dia tu ada mood , kadang baik , kadang jahat . saya senang jee , lantak kau ahh . dia baru darjah 5 , tapi dia tinggi . dah nak sama dengan saya . ok , saya redha tahap cipan lahh kan . ada orang lagi kecik dari saya . itu jee yang saya fikir . dari dulu sampai sekarang . jangan berani kata saya pendek . lesstikkk mata kang , terus tak tawu tinggi dengan pendek . 


' Happy Birthday Acol ' 



  Malas nak hanya lagu bepsday ni , sebab suara saya terlalu mahal macam sape sape lah . malu nak nyanyi . Akak sayang semua adik adik akak dari kecil sampai besar , akak tahu korang semua sayang akak jugaaaa . homagad , I'm so touched .  





Saya memang sayang semua adik beradik saya . so What ? dari tak ingat terus kan ? Ingat lah semua keluarga penting , kawan boleh hilang tapi keluarga kekal selama lamanya , jagalah keluarga selagi ada kesempatan bersama mereka , bila nanti dah tade , jangan menyesal menangis tak sudah :)



Habis handsome ahh ni ? ceettttttttttttttttttttttttt .



From Bella :)



No comments:

Post a Comment