Follower(s)

Saturday, July 23, 2011

Me , You :/

 Hello and assalammualaikum ,



  Sebenarnya tengah layan cerita Harry Potter  and the Order of  the Pheonix , tapi nak update kejap ah . sebab rasa macam rindu dekat blog comel macam tuan dia ni . eehh , jeles leteww . puihh .






  Kenapa saya tak approve friends request saya dekat facebook ? hihihihihihihi . cehh ayat bajet bajet jee bagi . macam saya ni artis jeew , siap ada tulis . 'Sorry , /This acc has Fulled ! ' amboii , macam si budak Hot tuuu , dah ada acc fb sampai 3 . wuuuuuuuuuuu . biasa lah hot lah katakan , mencari publisiti buat dirinya , yang tak lama lagi nak jadi artis kat tbie , konon nya dia cantik semacam Yuna Zarai , Hana Tajima dan lain lain lagi .  Maaf mulut saya macam celupar hanjeng . kui kui kui kui . ada sesapa terasa keee ? panazz ke dik ? chill lah . dah memang betol ? Kbai , sedar diri Part I . 



  mkay , balik kepada soalan femes yang Kenapa tak app re...... tu . Sebab sekarang ramai orang tak dikenali    yang menjaja di Facebook , saya . yang sedang menjadi paparazzi murahan , YESPPP ! . OMG PAPARAZZI MURAHAN ! . yeee , tak dapat di nafikan yang paparazzi murahan ini memberi impak yang sangat besar kepada saya , besar macam mane ? mungkin sebesar matahari . yeeee , sebesar matahari , hidup remaja saya telah dirosak kan oleh paparazzi murahan tak berguna ini . okay , saya tak tuju kan sikap paparazzi tak berguna ini kepada sesiapa . blog ini hanya sekadar bahan saya untuk meluah kan perasaan . bukan untuk dibaca oleh Paparazzi murahan lagi tak berguna . hak puihh . 


  Saya tak kisah orang nak benci saya . sebab saya pon ada benci orang . tapi saya ni watcool watlek watgimampos ahh . mkay , terkurang sopan dalam pembahasaan saya . maaf . saya tak pernah bersikap kurang hajar kepada orang tua . tapi kadang kadang keadaan memaksa , kenapa ? bila orang cakap kitaa je salah ? anak dia saja yang betol ? toing toing . lalalalalala lalalalala lalalalala .... saya tak menyalah kan sesiapa dalam hal ini . Ini kisah benar nyata tepat pasti bukan khayalan sanga pari pari menuju ke syurga yang pasti . ok ? 



itu gambar saya , bukan Gambar Yuyu Zulaikha . hihihihihihihihi .

  


  Saya memerlukan privacy saya . kenapa orang kacau ? kenapa setengah setengah orang ini berlaku sedemikian rupa ? haishhh , Tiada keruh yang tak dapat diselesaikan . okay karangan BM dapat A + ! . Saya tawu sebenarnya saya dah lari tajuk dari mula mula saya cakap tadi . okay apee , selingan . selingan . Yeahhh ! selingan . okay Z z z Z z z z 



Saya rasa cukup lah untuk hari ni , saya beradu untuk habis kan cerita Harry Potter handsome kesayang cintai saya . Love You <3




No comments:

Post a Comment