Follower(s)

Sunday, June 5, 2011

Short Update

Hello and assalamualaikum ,


   -SpaceSpaceSpace-


   Saya rindu betul dengan semua ini . online , update dan semua . hanya disebabkan laptop mengadagedikbengekbiol tuu , terhenti semua . haishhhh , geram betul . tapi saya bersabar , redha . tak semua yang kita sayang akan kekal selamanya kan kawan ? saya pon dah hilang 2 benda .  benda pertama tu lap top . benda kedua tu berharga tapi , tapee . habis madu sepah dibuang . ouchhhhh , ayat saya macam asdfghjkl . tape lah , saya redha . yee saya memang suka redha . asal kan family + FowArD saya ada .







  Exam ? tanak citaa ahh . macam zxcvbnm . saya tak terget pape pon . tapi macam banyak huruf . Dulu , pape pon ada teman nak cerita . sekarang tade . haishh , saya redha , habis madu sepah dibuang . hihihihi . dia tetap di hati . tetap . saya sayang dia , tapi seggala nya dah berubah . sorry lah saya punya post macam jiwang sikit . **** memang sayang , tapi not for her . 

  btw , happy birthday too Kak Maryam Catalina sayanggggg . Muachhhks ! 


Rujukan : Facebook ahh ,

   


 Happy birthday sister sayang , even baru nak bermanja tapi hati tetap sayang . hihihihihi . semoga Allah menentukan yang terbaik untuk Kak yam . phewittt nama glamour terletak . semoga bertemu juga dengan jiji . kihkihkih . bai loveyouuu too much ,










SayaSayangFadhli .

No comments:

Post a Comment