Follower(s)

Tuesday, June 7, 2011

8/7/2011

Hai and assalammualaikum ,


 act ni cerita semalam , taip waktu dah esok nyee , hahahaha. merepek merepek . okay cukup . semalam , saya denganfamily pergi gunung pulai mandi air terjun , saya tak mandi cuma berendam jeee . sebelum tuuu , saya pergi hospital . ramai gila kot dekat hospital macam senak gila . saya punya demam nak dekat seminggu kot . err , entah kenapa lama sangat . jangan risau , tade penyakit berbahaya . penyakit ni datang masa tengah hari jee ,pagi petang malam dia okay . hihihihihihi .saya punya tunggu lah nak dekat berapa jam entah . tak peee kita kan prihatin . hihihihi .


  lepas tuuu , masuk bilik doktor . Dr. Fadhli nama diaaa . hihihii . tak lah nama dia doktor lain tapi , saya bagi nama tuu ahh kat doktor tu . saya pon cerita punya cerita apa masalah saya . sampai doktor tuu pon dah macam staring kat muka saya dengan bersungguh . rasa macam nak lempang pon ada . tapi tak pee lah ,lepas tuu kan , dia suruh saya baring atas katil . masa tu ibu saya ada jangan risau . lepas tuu doktor tuu main enjet enjet . alahhh , tade lah sakit mna pon , cuma kena gigit bibir sikit jee , mata macam dah berair . saya paling benci injection . lepas tu dia masuk kan air . maybe badan saya kurang air kot .


 lepas dah habis semua tuu , doktor tuu bagi saya uubat . okay bolehh blah dari hospital temenggung Kulai tu . lepas tuu saya balik saya tengok baby Iqbal musuk ada kat rumah . apee lagi dakap peluk cium semuaa . mana booleh lepas kan peluang .




Penyeri hidup masa dekat Kulai ,



   Budak kecik ni dah banyak mulut sekarang , lepas tuu dah pandai nak geget orang . haishhh , sape ajar entah . "saya tak salah kan mak bapak dia" dia dah pandai jerit "Kakak!!!" "Abang!!" "Atok!!" alahai , comel betuiiii lah dia kan fadhli ? saya ajar dia cakap 'Ibu' tapi dia sebut "eeeeeee-bu" yee , bunyi macam eeeee, hahahaha . kelakar gila . ouhh okay . sudah lahh ketawa lawak tak menjadi . sepuluh kali cakap pon tak betul betul . sebagai balasan saya cium dia 5 kali . hihihihihihi


  tappeeee , saya sayang Iqbal + Ainul + Aliff . ------------------------ haaaa nak sangat 





"Titewww tayang engan mama ngan papa itewwwwww. muahhhhh "




Kitasayangfadainulaliffsangat

No comments:

Post a Comment