Follower(s)

Sunday, May 22, 2011

SUNSHINE SMILE CONTEST .

Assalammualaikum , aku tengah excited . hihihihi .. ni first time nak join benda benda macam ni . rasa macam best pulak kot . haipp ! menang polaroid . phewitttt ~ ok , aku tak kesah lah kau kesah ke tak . tapi aku kesah . then , diam . hihihihihi .


  btw , disebabkan contest ni jugak aku nak update , sebab syarat syarat dia kena update benda pasal smilee sunshine kan . ngeeeeeeee :D . okayy semua syarat syarat wajib ada disini --->SUNSHINE . boleh join kalau nak join . tapi kalau tak nak pon tak pe . aku tak kesah pasal hal tuu . ooppss , sorry saya terkasar . saya tak kesah pasal hal tu .

   act saya tak tawu nak letak gambar ape , sebab ?  gambar saya semua hodoh . hahahaha "elehhh nabila dah tawu gambar hodoh ada pulak nak masuk contest segala , gedik ." bla bla bla bla , suka hati sayalah . hehehehehehehehehehe .




Gambar ni abang saya amek kan dekat tepi pantai Mersing . hihihihi


  Senyum tu ikhlas yang penting , sorry gambar tade colour tapi boleeh lah tahan senyum nya . hihihihihihihi , memang agak keperasanan sikit yeee  . sorryy . okay saya nak tag kan contest no kepada 3 orang follower(s) terhebat meletop terbaik saya iaitu ;

3) Yan


  Nak join bole , tak nak pon tak bole . hihihihihihihi . Bye , love love from Bell

No comments:

Post a Comment