Follower(s)

Monday, June 27, 2011

PLBS , group saya paling hebat !

Hello and assalammualaikum ,


  saya sangat excited yeee nak cakap pasal benda ni sebab saya baru balik dari berhibur bersama rakan sekelas sebab PLBS BM yang sangat menarik , menarik after group saya buat jeee , hiihihihi . saya punya group macam biasa = saya +amira + izyan + wawa . well , saya gementar sebanar nyee , sebelum nak start tuu masing masing macam .

 .
" Ehhh , aku nak terkencing lah " 

" Ehhh , aku rasa nak muntah lah + perut sakit lah "

" aduii , malu nyeeeeeeee >< " 


Tapi cakap benda ni semua sambil ketawa nampak sangat tipu semata mata , itu hanya di sebabkan nervous yang terlampau . video PLBS kita orang cikgu ambik , dia kata nanti nak tunjuk lepas habis PMR . hihihihihi , pasal group kita orang , first sekali buat sketsa . wuuuuuu , amira , yan , dengan wawa nak keluar dari sekolah gituu tapi tak sempat sebab saya cikgu paling baik hati ala ala ala barbie datang " eh eh eh , apahal ni , yang sorang tuu dah keluar dari pagar tu kenapa ? " Hahaha , macam apeee , lepas tu . yan masuk jadi pengerusi majlis , dan bla bla bla , pasal ponteng sekolah . lepas tu , wawa cakap yang kita menuntut ilmu tak kan habis walaupun ......... -------------------________________ >-> di alam kubur . itu yang saya tak boleh bla . dia macam terberhenti seketika . lepas tu cakap macam tu . >_______<


Tapi sebenarnye kami pesakit wad sakit gila :)


lepas tuu group farhan buat best , dia buat forum macam semanis kurma . hihihihihihihi . farhan pakai tudung , lepas tu tudung dia macam kebelakang dan nampak rambut dia . masa tu semua ketawa . saya terharu bila cerita balik sebab saya tak kan lupa saat tu , nak nak sambil dengar lagu korea ala ala ala meleleh jeeee , lagi lah . lepas tu farhan jemput dia punya ahli ahli jemputan '



" Saya puan mas idayu binti ..... ingin menjemput ahli ahli panel saya iaitu suami saya sendiri Dr . Fadhilah Kamsiah . serta kawan baik saya , Osman bin Kering " 




Them <3 


   Saya sayang kawan kawan kelas saya dari saya form 1 sampai saya Form 3 . sebab dorang ajar saya macam macam tentang dunia . saya tawu saya ni buta dengan dunia sebenar , saya tak tawu lah hidup saya kemana kalau tak de kawan kawan saya dari form 1 sampai Form 3 . saya tak tawu lah masih ada tak semangat saya untuk kekal di situ kalau tak de awak semua . hishhh . saya sayang awak semua , dai A------Z  semua saya sayang , baik ke jahat same jee , kalau tak de jahat tak de lah baik kan ? tak gitu wan ? hahaha . Z z z z  z Z Z .... 


ImissyoutoomuchFadhli .

No comments:

Post a Comment