Follower(s)

Thursday, June 23, 2011

Am I a faker ?

Hello and assalammualaikum ,


am I a faker girl(s) and boy(s) ?




are this call fake ? 



  saya depan depan memang tak lawa . tak lawa sangat . saya tak reti lah nak tepek bedak sampai tebal tebal . tapi kenapa ada segelintir orang boleh ? pergi sekolah kalau boleh dia yang paling putih , mmg fake  betol . please lah derr , be yourself ahh  . tak payah lah nak jadi macam orang lain kee ape ke , nak jadi macam Nabila Izzati lagi lerr aku marah , macam ada orang nak jadi macam saya ni z z z z zz z z z


  Ada jugak yang depan mmg okay laaa , saya tak cakap teruk tapi dalam gambar phewwwww , muka putih sampai tak nampak hidung -.- mcb . boleh pulak , fake(s) dia mmg banyak lah kan . saya ni bukan apa , nak cakap jee . okay dah tak nak cakap banyak . pasal fake ni , hanya sorang saje yang saya tawu dekat sekolah saya tu dia Fake , too much fake (!) hanya perempuan tu . titik . tak de yang lain dia sorang sahaja . 


  "Pejam Mata . Relax"






Yang ni fake tak ? hihihihihihi 




  Tanpa photoshop gambar saya tak akan jadi macam ni , bbir tak akan merah , mata tak akan galak macam tu sekali . dan gambar saya macam fuhhh ! . hebat nyee ! okay cukup dengan sikap perasan tu dah bla blah blah . saya punya study entah kemana . cikgu sekarang tak nak buat tuisyen lagi , dah 4 hari saya tak pegi kelas petang . makin lama makin malas dah nak bebebebebe lajar . tapi aku tetap belajar lah , ada kena batang satay 5 cucuk dekat muka .  okay .



Btw , lawa tak header atas tu ? comel tak ? comel kan ? comel kan ? comel kan ?  saya tawuuu . tak perlu cakap . 





last sekali saya nak cakap sayasayangFadsangatsangat  <3

No comments:

Post a Comment