Follower(s)

Wednesday, June 29, 2011

pictureS .



  " Kenapa ada bebudak yang kat sekolah tuu yang suka buat saya rasa macam menyampah sangat eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee '  kenapa entah , " 




  "Nabila , ingat lah PMR awak nak dekat , awak boleh hadap lappy ni ? " 


" Nabila , awak tak sedar keeeee ? Trial lagi berapa minggu jeee lagi kak oi ? tak nak belajar ? " 


"  Nabila , saya tengok kat kelas tadi PMR lagi 62 hari , awak tak takut keeeeeee ? saya seram gila bulu roma terpacak sampai ke kaki



" Nabila , saya ni tak baca pape pon lagi , relax gila babun jee . macam maneee ni ?



" Nabila , saya tak reti betol lah , saya tengok  budak budak lain 5A , 6A ... saya ?



" Nabila , saya ni dah laaa kurang pandai , dah berbiji bji pil pandai saya ambik nak dekat  70 botol , tapi kenapaa otak saya ? grrr




" Nabila , memang tak retii nak sedar ke ? Bangun lah ! haishhh degil punya budakkkkk ,  "


" Nabila , saya ni macam takut jeeee . saya tak suka betol lah peksee pekse gini . memang anti betol "



" Nabila , mak saya kata kalau tak dapat 8A jangan harap ahh nak pengang fon "


" Nabila , saya selalu dengar lagu one day bla bla bla bla ........... >saya tak nak dengar < "



" Nabila , tolong saya ?  Ajar kan saya Math , Sej , Geo , Bi , Bm , Kh , Pi , Sn "



---------------- > tolong lah , saya memang betol betol macam stuck . K bye :)



No comments:

Post a Comment