Follower(s)

Saturday, June 18, 2011

My Exam ~ Loser

Hello and assalamualaikum ,




Dia sukaaaa selendang ni dan saya . 


Result exam kali ni langsung tak boleh memuaskan hati semua orang . sebab teruk , tak lah teruk banyak , tapi teruk jugak lah . ni update sikit jeee sebab , tade masa nak update panjang panjang berjela . penat . tak lah penat sangat , tapi penat jugak lah . zzzzzzzzz . saya ni tengah belajar . trial exam dah dekat , ibu suruh buat score A tak nak . bukan tak nak tapi macam errr , malas . lagi sekali z z z z z z z z..


  Lagi pon sekarang dah duduk kat rumah jee , dah tak keluar mana mana . sapee je yang nak keluar dengan saya . dulu selalu lah , tapi sekarang dah tade makne . everything I do it by my own . *missmyfadhlitoomuch* saya tengah menstruggle kan diri nak belajar dekat libary ---> konon je lahh . tapi macam tak suka , tapi macam best .  tapi sorang sorang tu yang tak best , saya ni bukan nye penyenyap , suka hu ha hu ha . suka jerit jerit macam hari sukan hari tu  ...


  btw , hari sukan tahun ni memang tak best gila . macam ape jeee . siap ada ribut + hujan segala . lemah betul ,    saya dengan shadah merayap entah kemana . semua orang macam buat hal sendiri . memang macam tak best langsung . kalau tawu saya tak datang sukan hari tuu , buat penat suara jee jerit . tapi alhamdullillah laa menang jugak pasukan saya . Biru bertuah . hihihihi .



alalalalalala , meh nak tium tikit . mmuahhh ! 


"rindu nyee kita dekat awak Iqbal , kenapa awak ni comel sangat rasa macam nak geget geget jee pipi gebu comel awak tu Iqbal sayangggg , kalau dapat tak nak lepas . nanti kakak nak tido kat rumah Iqbal dengan Iqbal jeee tak nak kasi orang lain tido dengan kita ehh . mama dengan papa iqbal pon tak payah . hehehehehehehe . love youuuuuuuuu Iqbal "

No comments:

Post a Comment