Follower(s)

Thursday, March 3, 2011

Me and You , we'll never be apart .

sapee ade bestieee ? aku  tawu semua ada .




aku kan ada seorang kawan yang muka dia macam amoi jual ikan dekat pasar . nama dia Amira . kita orang kawan sejak darjah 4 . aku dengan dia dah macam  mcam benda kami lalui bersama . suka dan duka sentiasa dirempuh bersama . kau adee keee ? okay . aku dengan dia dah macam kembar kot . ehehehek . dalam kelas mesti duduk same . pergi mane mane mesti sesama .  Dua hati satu jiwa lah kaa kan .



Bruno mars pernah kata dengan aku yang kawan baik ni macam bantal busuk kita . hari hari mesti kena peluk kalau tak rasa tak sempurna .  mira tawu macam macam rahsia pasal aku . banyak sangat . nama pun bantal busuk kan ? sebab hari kan , aku jumpa randy pangalila . dia bagi tawu dia nak jadi kawan baik aku . tapi aku kata balik kat dia , yang aku tak nak lagi ada kawan baik yang tak sehebat mira . hahaahaha .





kenapa setiap kali kita dapat kelas yang sama ? Sebab kita ada naluri yang sama . Hahahahahahahaha



Saya tak nak awak pergi jauh jauh . sayang awak banyak banyak . lepas ni saya takut awak tinggal kan saya . mana lah tawu awak dapat 8A awak nak pergi jauh jauh dari saya . awak ingat saya sanggup kea ? saya dah kata banyak kali dengan awak yang saya tak sanggup . percaya bole ? 


kita dah janji nanti nak pakai kereta lepas habis SPM . kita  dah jajni  kalau keluar relt PMR kita nak amek lesen motor . okay umur 16 laa . lepas tu kita nak beli motor sesama . lepas tu boleh kita round mersing kan ? 


bukan senang nak cari kawan macam awak . yang selalu pukul saya . selalu menyakitkan hati saya . selalu buat saya rasa nak lempang jeeee muka awak . saya  geram gilaa dengan awak tau . Hahahaha . kesian amira zamani . 



she beautiful right peeps ? (mira kembang sudingggg)


bila saya kahwin dengan padeli nanti awak jadi pengapit saya tau . saya nak awak jadi pengapit . saya . hahahahahaha . EEEuuuwwww . mengada lah nabila izzati ni . 



Amira , Me ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  You . 

1 comment: