Follower(s)

Wednesday, March 2, 2011

Kenapa kau sangat annoying budak ?

Kenapa perlu macam tu , kenapa lah kan ? aku rasa macam malas lagi nak tengok muka kau .


kenapa sekarang kau jadi macam tu ? haishh kenapa aku rasa kesian sangat tengok kau . ekekekekek . okay , malas lah kan nak cakap . nanti kau kata aku busy body . FYI , sekolah bukan tempat nak bermesra . ehemmm . kenapa aku baik sangat ni . tak , aku jahat . aku tahu .




hehehehehehe , JBB - group group bibir . ahaha .



hari ni , eh bukan . selama aku hidup ni lah kan . first time aku jaga kelas aku dengan baik . hehehehe . bukan apa aku kan penolong ketua darjah . so , aku kena jaga kelas . jangan risau aku bukan yang jenis gila kuasa . aku dah cat kelas aku . bukan aku sorang . ramai lagi . tapi semua kawan kawan aku ada . err semua kea ? hehehe .


sebelum tu aku nak mintak maaf untuk ex smart 2 . sbnarnya , untuk menghilangkan cat pokok yang hitam itu sangat membuat kami menderita dengan pedih sekali . 30 minit di ambil untuk menyiap kan atau menutup satu pokok tu . (maaf) .  selama mengecat , aku happy sebab aspa bukak lagu kegemaran . lagu cinta sempurna . hehehehe . suka ahh agu tuu . 



whilee , aku sayang korang semua guys . aku sayang sangat . pa'an thanks sebab selalu buat aku gelak bila dengan kau . aku suka kawan dengan kau . aku suka bila kau cakap dengan aku . aku sayang kau sebagai abang aku sendiri , erm bukan lah adik aku sendiri . aku suka kawan dengan kau . okay farhan ? 



Bell :')

No comments:

Post a Comment