Follower(s)

Sunday, March 6, 2011

Exam . stuck me .

Aku dah besar sekarang . dah Form 3 .



Aku tengah menggelabah ni , menggelabah sebab nak exam .  nak taip pun terketar ketar . fuhhh !  bila lagi aku nak rasa macam ni . bila lagi ? ! nanti dah duduk dalam dewan exam lagi teruk . kot .  aku takut . sebab aku ni nak kata bijak . entah lah . tak lah sebijak yang tengah baca post ni . kau doa kan aku bole ?



aku bila exam benda paling sukar adalah sakit nervous . nanti perut aku sakit lah ape lah . aku sangat benci yee semua tu . kenapa selalu jadi macam tu . tak pasal pasal 3 per 10 aku jawab , dah nak kene pegi toilet . kenapa kene macam tu ?! -.- yep penah kate yang tu penyakit ela name nye .



aku dah bersedia ke untuk semua ni ?



aku dah study hard . alhamdullillah . aku harap esok segala nye berjalan dengan mudah . aku nak dapat keputusan yang baik untuk first ni . sebab kali ni ada pemilihan pelajar elit . entah lah , aku tak nak jadi , tapi aku nak tunjuk kat cikgu yang aku bole dapat keputusan yang okay  jugak . 


doa kan lah aku , tu jeee yang aku mohon .  siapa yang doa kan aku suatu hari nanti mereka dapat anak yang comel comel belaka . 



Doa :


Bismillahhirrahmannirrahim . 

Ya allah , kau terangkan lah hati Nabila Izzati . kau cerah kan lah akal fikiran nye  dalam menjawab a Allah . kau berilah kan lah dia kekuatan untuk menjalani peperiksaan ini Ya Allah  . Kau jauhi lah penyakit nervous nya itu Ya Allah . Aku sayangi Nabila Ya Allah . biar lah dia mendapat result yang baik . Amin .\




Thak You . I Lovee You .

No comments:

Post a Comment