Follower(s)

Friday, February 11, 2011

Rindu tak ?

yeaa , aku dah lama tak update belog kan .


aku sekarang dengan hidup baru . tak de lagi yang dulu dulu . semua tiggal kenangan . semua dah simpan dalam peti rahsia . yeaaa , aku busy gila kot sekarang . yelakan . budak sekolah yang baru nak ambik PMR . mestilah belajar bersungguh sungguh kan Farhan ? hehehehehe


aku pun act tade cerita cerita yang menarik pon . yelaa kan . otak sekarang asyik sejarah , geografi , math lah ape lah . mana ada masa nak update segala ni . so sorry sangat sangat . aku pun sekarang dah tade masa sangat untuk membelek facebook aku , update belog . jawab soalan fs . semua dah tade .


aku nak mintak maaf sangat sebab aku dah tak kan update belog macam dulu . setiap hari update kalau dulu . sekarang belog aku dah boring gilaa kan ? yeaaa . aku tawu . aku sedar . aku tengok belog ni pon dah tak bermaya . dah rasa macam nak tutup . kan Farhan ? hehehehe


aku pun dah mulai rindu pada beberapa orang ,


- Kak Ida
- Sis Amila
- Bha
- Arina
- Sis Amira


rindu gilaa lah kat dorang . sekarang nak text pon tade masa sangat . aktiviti sekolah dah padat . PADAT ! balik sekolah nak kena pegi balik . lepas tu balik pukul 6 semua tu , malam nak buat homework lagi . ape lagi . haishhh , nak  call Farhan lagii . heehehehehe .


so , masa untuk melayan internet ni dah kurang . kurang sesangat lah kurang . okay senag cerita tiada langsung !


--------------------------------------------------------------------------------------

saya sayang awak . terima kasih kepada awak . awak buat saya jadi orang yang rasa bermakna . setiap hari saya dijaga dengan rapi . setiap masalah dikongsi bersama . saya suka cara awak layan saya . saya bukan nya perfect . saya nak awak bahagia bila berkawan dengan saya . saya sayang hubungan kita .saya tak nak awak hilang dari saya . 

--------------------------------------------------------------------------------------------



nampak tak muka kebahagian tu ? hehehehe 


BELL

No comments:

Post a Comment