Follower(s)

Thursday, February 17, 2011

Aku rinduu belog anak suhaimi ni ,

fewwitt , mewwittt

yeaa , aku rindu gilaa loo . sampai tak terkata . aku kalau boleh hari hari nak update . act ingat semalam nak update . tapi keadaan tak mengizinkan sebab ada dua orang abang gila akan memerhati . Hahahaha

tadi dekat sekolah ada sambutan maulidur rasul . hee . tak best kao . sebab aku frust tengok nasyid sekolah tu . hehehe . and tadi aku tak boleh bawak camera akibat sesetengah orang pelajar yang tak pandai guna camera nak jadi model hottes . so , tak boleh cakap ape lah kan .


tadi   aku boring gilaa kot . sampai budak budak form kena cucuk lidi dengan aku . ehehehe . bukan selalu kan nak buat macam tu . bermanja manja . menambah kan lagi kasih sayang antara kita yang menganut agama islam ni . hehehehe . okay , sebenar nya itu memang perbuatan jahat . so , jangan tiru .




suka kan snap gambar nampak terang terang batang hidung tu ? 



gadissssss melayu lah tu konon . hehehehe


miss amnah , yang hot . dia lah cg BI yang comel tu . (tudung senget)


okay cukup lah tu , banyak lagi kot gambar . malas lah nak upload hehehehe . 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello awak , saya sihat je ni . awak sihat tak ? saya harap awak sihat . awak , semlam kan ada dua orang abang saya menganjeng saya , saya tawu abang gilaa saya yang dua orang tu tengah baca benda ni . diorang kacau saya tau awak . jahat taw dia orang . hahaha . aww 143 Farhan 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Bell

No comments:

Post a Comment