Follower(s)

Thursday, February 3, 2011

Jog lama lama sakit tak ?

Aku dapat rasa sakit dekat kardiovaskular .



okay okay , konon nya petang tadi pegi jog lah kan dekat bandar putra kulai . konon lah . aku dah ready semacam pakai seluar sukan segala . tiba tiba , akak cepat . aku tengok semua pakai selipar je . so , aku pon cepat cepat pakai selipar . yo yo ohh je pakai baju suka segala -.-


lepas tu , sampai jee aku tengok ramai orang jog . ramai sangat . kenapa aku tak pakai sport shoes ntah ! aku kecewa dengan perangai aku . lepas tu konon nya beriadah petang . cett ,  cuci mata lah ape lagi . aku bagi ikan makan . ikan punyee lah belambak . err , berlambak .


lepas tu aku penat sangat , macam berlari merentas desa dari jb ke kl . ouhh , memang sangat penat sebab asyik berdiri jee . dan tengok adik adik aku bagi ikan makan . aku nak bagi jugak tapi dorang tak bagi . mengada punyaa budak budak .


lepas tu , aku dengan adik lelaki aku yang tersayang lagi terapat tu berjalan lah dua dua orang ala ala pasangan couple cacat . yelah adik aku kan pendek . hehehehehehe .



Kita orang sweet muweet kan ?


berbekal kan air 100 + aku langsung tak rasa penat . cett , macam aku balari 100 km . dasar budak gilaaa . hehehehehe . btw , aku bosan gila kot berjalan . aku nak jalan dengan kawan kawan aku kee , kawan baik kee , kawan istimewa keeeeeeeeeeee . hehehehe . 


tadi kan , aku kan pegi kan tengok Nyah  . omagad , nyah sekarang hot hot dohhhh ! wa rasa macam adeess kalah anak dara . cun melecun . macam apee jee -.- tapi mereka sangat sangat lah , HOT . yawww ! aku kan siap bubyee lagi . siap cakap .


" HAIII , AKAK NYAH HAIIIIII " 


alamak , dorang siap lambai derr kat aku . ada sedikit rasa bangga di situ . hehehehehehe


Maaf saya dah delete , shout box , saya buat comment pulak . 


BELL

No comments:

Post a Comment