Follower(s)

Tuesday, February 1, 2011

peaceeeee . Ngeee

 I dah siap kan wajah baru untuk I punya blog


okay . aku dah cuba sedaya upaya untuk bagi blog aku ni nampak lebih lembut . tak saket mata bila memandang . dan segalanya . aku nak bila orang tengok blog aku ni sejukk je mata memandang . tapi aku selalu buat benda yang nampak keras. yang rock .


Aku selalu buat benda benda entah hape hape jee dalam blog ni . aku ni dah la suka merepek . sekarang kan cuti sekolah , so biarlah aku kerjakan blog ni puas puas sebab lepas ni mungkin aku akan jarang sekali update belog ni . so , biarlah aku berhempas pulas memberi kan belog ni nampak kemas .


aku , lepas ni mungkin nak pergi jauh . nak pergi penang maybe . lagi lah aku tak boleh update kan ? so , biarlah aku berbual sorang sorang selagi ada peluang . kalau tade nanti , menangis meraung raung pulak sebab tak dapat update blog . sebelum tu , sekarang dah pukul 4 pagi 2.2.2011 . aku ni kenapa tak tidur lagi ?


HAHA . haruslah , blog ni punyaa pasal dari pukul 12 aku membelek belek sampai pukul 4 . haha , tak macam gila punya kerja kan . 4 jam buat pon tadee hasil . cisss , penat tauu . penat gilaa . aku suka header aku . tengok lah henfon murah aku tu .aku beli tu pakai duit raya aku . yeahh , aku suka pakai henfon murah . sebab tade orang nak curi .


tengok lah wallpaper aku . gambar aku dengan adik aku . kita orang rapat . rapat sangat . tak boleh dipisahkan . hehehehe . konon jee tu -.-


tengok lah music box tu , act tu adik sedara aku punya , aku pinjam bagi buat model . aku dah tade keje sangat . yeahh . meman tade keje . aku bosan pukul 4 pagiiiiiiiiiiiiiiii ni . sangat bosan .


Okayyyyy Papapapapaiiii :')




Bell

No comments:

Post a Comment