Follower(s)

Tuesday, February 1, 2011

Kita Berduaa , Kebabom

Awak , sampai hati awak kan ? buat saya macam ni . saya mula hilang kepercayaan terhadap awak -.-



ok . aku nak cerita pasal , pasal , pasal . err , entah . aku sangat lah bosan . yess , bosan gilaa . sebab tu aku nak update blog yang tade title tertentu . aku rasa nak keluar . nak keluar dari rumah . nak lari lari . wuuu , bunyi macam menarik kan ? sebab aku frust gilaaa dengan sorang budak tuh .


okay , aku sekarang di jb . yeaahhh , aku dapat jumpa dengan muhammad Iqbal Akif . omagaddd , I love youu . siap bagi mandi segala . haruslah ! mak dia kamceng dengan aku . macam kakak dengan adik . siap boleh kongsi rahsia aku suka sapee dengan aunty Effa .




I lololoveveveveve Youuuuuuuuuuuuu 


Iqbal , kakak sayang awakkk . okay , aku nak jumpa AE . nak jumpa gilaaa bab..eeee . tapi tak boleh boleh . ciss , rasa frust . aku rindu dia gilaa gaban kot . HAHA . aku nak keluar dengan dia , hang dengan dia . dan buat macam macam lagi . yess , macam macam . aku rindu diaaaaa . 


and , tadi masa aku keluar pegi mall . aku terjumpa dengann Kak Ika . agak tak percaya weyhh . yela , aku dengan dia kenal gitu gitu jee . tiba tiba jumpa depan mata . tak pernah terfikir pon . hehhehehe . tapi dia lawa wohhh tengok depan depan . lawa gilaaaaa . 


dan lagi satuu aku suka + minat + adore gila seyhh dengan sorang akak comel , gebu , cuteee dan cantik . Sis Yasmin . Dia lawa gilaaa . muka putih , pipi gebu , bibir merah , kulit mulussss . aku sangat suka tengok muka dia . Aku suka tengok gambar dia yang cun melecu tuuuu . 


okay , itu sahaja . bubye .


With Love,
Bell 

No comments:

Post a Comment