Follower(s)

Monday, January 31, 2011

KITA .

Kita nak cerita pasal kawan .


hari ni khas nak cerita pasal amoi ni , dia lah seorang kawan yang paling aku sayang sekali . yess , kita orang berkawan sejak darjah 5 sampai sekarang . hmm , tak lama . ehh , 4 tahun tuu tak lama kea ? kira lama la kan . kita orang berdua dah tempuhi banyak dugaan . sangaat banyak sampai kan pernah tak bertegur seminggu .


Kita orang kadang kadang suka bergaduh pasal hal kecik . dulu , kita orang pergi mana mana selalu berdua . sweet kan ? HAHA . kita orang dulu belajarr sama sama . walaupun bila duduk dengan dia , kadang kadang kita orang tak belajar . kita orang berbual . sampai tak ingat dunia


kita orang selalu ketawa sama sama . dia suka pukul pukul aku dekat kelas . nak nak bila ketawa -.- sangat sakit pulak tu . lepastu kalau baca doa dalam kelas kita orang mesti goyang goyangkan badan macam kumpulan nasyid tu . aku tak tawu kenapa jadi macam tu . automatik .


rumah kita orang tak jauh . lebih kurang 500 meter jee . so , aku selalu pergi rumah dia untuk menghilangkan bosan . rumah dia ibarat rumah kedua aku . dan rumah aku ibarat rumah kedua dia . dia lah tempat yang paling senang di kongsi masalah walupun kaang kadang sangat memberikan espond yang tak baik - -'


dia selalu buat lawak bodoh . yeeee , saya tak tipuu sebab saya selalu jadi mangsa keadaan . dia kalau ketawa mata mesti sepet . HAHAHAH . dia tak de kelopak mata . bukan nye tade kelopak mata macam ikan . maksu aku macam . ermm , entah susah nak cakap .


kalau dia marah aku paling takut kot . tapi dia marah kejap jee kot . hehehe . ayat dia kalau aku mintak maaf kee ape ke ' Ila , saya kan tak pernah marah awakk , awak tu jee haaaa' HAHA . memang tuu jee ayat dia . sebenarnya dia marah tapi sajee , nak sejuk kan hati .



and diaa , sangat tak suka amik gambar . haishhh . 


Kadang kadang aku nak kembali pada zaman budak budak mentah kita orang dengan benda benda yang entah pape kita orang buat . sejujurnya aku cakap mira adalah pengaruh besar aku . apee yang dia ckap aku selalu buat . 



kita orang BFF sampai mati . boleh ?


Pesanan buat Amira Shahidah bt Ahmad Zamani ;

Saya sayang awak tawu . saya malu nak cakp depan depan . entah , malu nak cakap saya sayang awak , nanti awak ketawa saya pun ketawa . saya dengan awak dah macam adik beradik . saya tak sanggup berpisan dengan awak . tak sanggup . saya tak nak awak pergi dari hidup aku . saya tawu saya tak boleh nak hadapi benda tuu semua . tapi percaya la cakap saya , saya sayang awak . sangat sayang . 



Dari   sahabat tercintamu ,
Bell

No comments:

Post a Comment