Follower(s)

Saturday, February 19, 2011

Shawl Ungu

Kau adee ? tak de kan ? hahaha .

banyak banyak shawl , shawl ni jee yang aku paling suka pakai . entah kenapa . shawl ni selesa . menarik , cantik , tertarik kau memang da bombb !aku memang sedikit over yee di situ . btw , aku ni curi curi jee masa nak update . biasa lahh orang nak PMR annn . sebab mulai next week , aku dah kena ikut jadual belajar . wuuuuuu (tak pernah pernah buat)


minggu depan dah tade kot masa nak mengadap benda alah ni , aku gilaa padat dengan tuisyen nyee lagi . siang malam pagi petang , tak berhenti dengan buku . haishh , nasib baik aku tak alah pada buku . hehehehehe . okay , maaf aku dah lari tajuk .


shawl ungu ni kan , sangat panjang . ehh tade lah sangat mane pon sebenarnya , biasa jee . aku je yang melebih . shawl ni lawa , aku sayang shawl ni . sebab first time orang bagi aku shawl yang aku suka . terima kasih buat pemberi nyaaa , saya sayang awak lahhh . hehehe

nak tengok kee shawl tuu ? alahh dah banyak kot gambar dengan shawl tuu .



tunjuk jugakkk , 

nampak tak mata tuu ? besar tak ? boleh lawan salwa tak agak agak ? heee . tudung nak nyee lah kan kembang kembang .  alaa , biar ahh . cipta cipta benda baru , main belit jeee . gambar di atas tu tayah lah cment banyak sangat . rasa macam menyampah pulak lama lama tengok . tawu lah muka hodoh . sokayy , tayah cakap . 


act dapat shawl ni sebab birthday , then , dia bagii  . sampai dia kata dapat mimpi yang saya nak sangat shawl colour purple .. wuuu , mimpi hebat tu nama nya . heeei , saya simpan elok elok . awak jangan risau .  , btw , terima kasihh sangat , shawl tu benda paling bermakna awak bagi kat saya , card tu pon ada lagi , awak jangan risau . saya sayang semua benda yang awak bagi kat saya . 

okayy lah awak semuaaa , saya nak tengok cerita pocong


ehh cop cop , I miss you Farhan .

Kbye .

No comments:

Post a Comment