Follower(s)

Monday, January 31, 2011

Merah menggoda

LAma dah teringin tapi duit tak de , bila dah ada kita beli la kan ?



konon nya , beg tu cantik . 



tak berniat pon nak menunjuk , cuma ada rasa excited sikit jeeee . kau macam tak kenal aku ? itu lah pak we baru aku buat masa ni . aku tawu handbag tu akan teman aku kemana saja aku pergi . yeaa , aku tawu dia akan setia dengan aku . kecuali adee orang curi . sebab mira kata dia nak curi .


Lepas ni , aku ada peneman setia . orang asyik sibuk dengan pak we kan . aku pon nak pak we jugak . so , sekarang aku dah ada . so lepas ni jangan heran kalau aku asyik tangkap gambar dengan pak we baru aku ni . hehehehe


aku ni kan , haishh kecoh sikit . lepas ni confirm ramai sound sound dekat fs ke fb ke cakap "pasal beg baru pon nak kecoh -.-" hehehehe . saya tak kesah . sikit pon tak kot . who cares ? konon = ='



Dan saya nak awak tawu yang macam macam dugaan yang saya lalui untuk dapatkan beg ni . sangat banyak . baru hari ni saya dapat . saya sangat suka , sampai menangis . sebab saya teruja dapat pakai beg yang di tunggu tunggui . saya happy , gembira . haishh , macam macam la . tak terkata .


Lepas ni sayaa asyik berkepit je laa dengan benda ni . habis laaa . jangan risau , saya akan jaga awak baik baik macam saya jaga gambar FowArD . saya akan jaga awak .  saya tak kan biarkan awak cedera . walaupun secalit dakwat pen . saya tak kan biarkan . saya tak kan biarkan saya cakap . insyaAllah . saya janji , kalau sayatinggal kan awak pun dalam keadaan yang baik .


okay , tutup . saya sebenarnya nak bagitawu yang saya sayang awak , pertama kali kita bersua muka . saya dapat tawu awak baik . awak layan saya dengan baik . saya pon selesa . jadi , saya nak berterima kasih dengan awak . kita selalu sama kan ? awak selalu cakap macam tu . konon nya kita selalu sama . hehehe .


dan ayat awak yang saya paling ingat " hati pun nak dekat bersama" . HAHA . I appreciate it Friend :')




Saya  handbag Merah .

No comments:

Post a Comment