Follower(s)

Monday, January 17, 2011

Kecohh macam Itik dapat anak .




Kali ni tak di khas kan untuk sesiapa . Peringatan Tegar !



untuk lebih clear bole Zoom IN . 


Saya dan bha , tengah mengomel berdua . hehehe . sekejap sekejap nak guna saya boleh ? nak sopan sikit kali ni . maaf , saya tak berniat menggangu mood anda yang membaca .


orang kata , okay bukan saya yang kata . Orang lain kata . bukan saya bukan juga bha . bukan sesiapa . malah orang yang kata . orang kata ade bf mesti banyak benda sweet .


ape benda yang sweet sangat sampai terover over ni ? mehh sini aku bagitawu ape yg membuat kan kita over confident bila berhdapan dengan kekasih hati -.-



- bawak kita pergi jalan jalan naik motor / basikal .

- belanja kita dekat mana mana shopping mall . atau dekat lelong ?

- bukak kan kita punya platic ice creame kalau nak makan .

- tolong suap kan ice creame .

- tolong lap kan ice creame yang tercomot dekat mulut kita .


Okay manusia manusia sekalian , ahaii , kalau ye pon korang rasa korang tersweet lah sangat kan . jangan laa sampai terover mengalahkan saya dapat keputusan yang saya tak de kene batuk berdarah . Aku tak main ahh pak we pak we ni kan .


Cinta cinta ni tunggu aku dapat keje jadi FA dulu :P berbual jee lebih .


Tapi , ade orang tak bagi saya jadi FA . awak FA ada yang pakai tudung lah . kak afda kateeee :)




saya Ulang lagi sekali , Tak ditujukan kepada sesiapa :')


Bell

No comments:

Post a Comment