Follower(s)

Thursday, January 20, 2011

:')

I miss you and I try to forget about You .




Baby , I miss You . 


Sekarang aku busy gila . macam nak mati . nasib baik tak mati  . Aku ni kan kental hati . puihhh . so , sekarang masa yang diluangkan bersama family pon dah kurang . kurang sangat . memang kurang . dah dah , nak kene penampar ? 


okay , kali ni nak cakap pasal benda yang entah pape . ya ya ya . biasa lah tu . baca la dengan penuh bersemangat ye ? hehehhee . sape tak puas hati dengan aku ? angkat la tangan tinggi sikit . amboi , ramai . heee . Hebat kan nabila ? 


1- Haters ? ape tu ? ada kah sejenis gula gula berinti sardin yang rasanya sepeti pizza meaty deluxe ? Ouhhh , memang hebat lah kan . okay . aku tak tawu lah sape yang tak suka aku kan . tapi aku tawu ada . sebab tak semua orang suka kita .  sebab kita tak perfect


2- sama jugak macam orang lain . ade ke orang perasan dia cun ? dia hot ? dia lawa ? adee . sape kata tade . malas je nak tunjuk bukti . kesian . tak nak la nanti lepas ni dia cari aku kat rumah sampai bawak parang patah .  okay dah dah tutup kisah . 


3- budak budak yang pergi sekolah pakai bedak nak tutup jerawat . Haha . ramai gila la weyhhh . bende ahh , pergi toilet lepastu tepek tepek bedak dekat muka . kenapa tak bawak lipstick , blusher , eyeshadow kejadah tu semua ? bole lah lepas ni cikgu buat pertandingan ratu badut dekat sekolah kan ? 


4- perampas . woooooo , kali ni macam ganas sikit . ini tak di maksudkan papda sesiapa . okay , tak de kene mengene dengan sesiapa . siapa terasa bukan salah aku . Perampas , perampas ape ? macam macam ada , dia rampas gula - gula , pen merah , pembaris hello kitty dan kekasih . Muahahaha . benci stalking . benci benci benci . 


5- Geng geng 3G . well , geng geng sebegini tak banyak tapi ada lah jugak . paling menyampah dengan budak budak ni . rasa nak lempang . sangat terasa nak buat macam tu . nasib baik aku form 3 . nasib baik -.- 


6- aku tak suka orang tag gambar merepek repek dekat aku . Nak nyee lah ai , 


Tu jeee . maaf jika ada sesiapa marah aku buat begini . maaf sangat sangat . tak pernah berniat . 



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment