Follower(s)

Saturday, January 15, 2011

Geli geliman dokk ,

Kau buat aku rasa nak cekik cekik Dia kau tawu ? memang melampaui batas -.-





 Terharu sekejap bole ? eh , bukan bukan . nak pengsan sekejap bole ? 


bende first

Kita tukar lagu blog kite sebab lagu melda ahmad betul betul memahami naluri perempuan macam aku ni kan . weheee , well , kena lah ubah lagu kan . karang orang bosan pulak dengar lagu blog aku tak ubah ubah . so , aku nak tukar lagu Melayu :')


second ,

sekolah ? great bole . Haha . subjek paling best adalah english . essay ? okayy what compulsory 3 pages -.- kan ? dari 2 pages setengah . lepas tu , lain lain tu macam normal je kot . err , means . orang yang normal belajar yang normal . 


tapi , aku je yang tak normal . belajar aku tergangu dengan benda benda temeh . yes , I hate it . setiap kali aku tengok calculator aku . Aku teringat .  bukan sahaja Dia . malah seseorang wanita yang paling aku sayang - -'  Aku tak cakap sape sape . Aku tak cakap . 


third


Aku  benci henfon aku . sebab tak ada fungsi , rasa nak campak tepi katil . lepas tu buat buat tak tawu . aku benci katil aku . aku benci selimut aku . aku benci semua . huh . dunia yang penuh kebencian . Hahaha . Boy , I'm always happy for You and for your soulmate kan ;') 



Rasa nak nangis sambil lempang lempang muka banyak kali . 


Bell




No comments:

Post a Comment