Follower(s)

Friday, January 14, 2011

Merentas lautan !

Tadi ada merentas desa . err , tade la jauh sangat pon . setakat 2 dua jengkal je . alehhh .



tadi lari lari dengan sis Amila . yela last year dengan kak ida . kali ni dengan kakak num 2 aku . Amila . I love youuu Sis . kita lari dengan penuh semangat kan ? coll + relax jeee . tade lah lari , pecut laju laju lepas tuu , haa . 500 meter jeee . *semua jalan mcm org sesak nafas*



Me ? sekarang ? ouhh . sekarang banyak tampar muka sendiri sebab nak suruh sedar . sambil berkata dalam hati , bermonolog sendirian " Nabila , Kau bukan dalam tahun lepas , tahun yang ada teman , taun yang banyak keluar , tahun yang aku sambut birthday semua kawan2 aku , kak ida dan brother sorng tu "


Itu buat aku betul betul nak tampar muka aku laju laju .


well , Form 3 penuh dengan hw . Kalau balik rumah tuu , bukak je beg . "ehhh , kertas sj tetinggal dalam kelas"

"ehh , alamak ! tadi lupa nak tanya bla bla bla "


Haha . belum tanya lagi yang datang pagi pagi macam mana . aku cuba azamkan dalam diri supaya tak jadi macam tahun lepas . selalau siapakan homework pagi pagi buta . cikgu masuk pukul 7.30 a.m . kita siap kan hw pukul 7.15 sampai berikutnya . sempat ok :')



nvm , I'm try to feel okay with it . I trust you .  because ILY





With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment