Follower(s)

Tuesday, December 28, 2010

sekali aku Lempang , jadi debu kang

err , dalam hati dah tak de sape sape .



Mungkin sebab kesedihan yang terlampau menyeksa hati dan jiwa buat aku jadi macam ni . dah dah , tayah nak touching touching kat sini , sekali aku lempang , jadi debu terus . hmm , semenjak semalam tido 1 jam je sehari . Kepala dah berat macam ada bob kuman duduk kat atas .



jangan nanti nak naik skolah aku demam la , ape la . haishh , bunuh diri kang . dah lama aku tak update yang agak happy sikit kan . okay , sekarang arwah pak ngah  dah ada pengganti . pak long , dia memang bukan pak long dari adik beradik ibu . tapi dia rapat dengan kita orang .



Tapi , tetap tak sama macam pak ngah :(



okay , sekarang banyak copycats ek ? pelik tahap dewa pulak tetiba . ada kemungkinan besar yang otak mereka ni sama ? Hahaha . lantak ahh . bosan laa . dekat sini bukan buat ape pon . menggentel bulu kucing je . sambil engok tv makan pop corn . gempak kan ? -.-



hehehehe , konon nak sama kan tinggi . "menganjeng sangat la gambar ni"


Haha . dia abang aku ehh . jangan nak cuit cuit . nak cuit , bayar 50 sen dulu . itu pon boleh cuit selama 3 minit setengah . tak boleh lebih . peraturan tetap peraturan . Sa aa yang yang DIA . Hahahahaha



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment