Follower(s)

Wednesday, December 29, 2010

miss it - -'

Kau boleh kata aku ape ape . sikit pon aku tak heran . sekenyit mata pon aku tak nak pandang .


well , sekarang kesedihan tetapo terasa . emosi ni memang tak boleh tahan . dah cuba . tapi tak boleh . call mira , comfirm nanges . memang tak boleh . sampai Cik E cakap . "ela , mata ni dah bengkak sangat ni" . mesti ahh , bayang kan eh . ..


Korang mesti penah nangis kan , nak nak bila kena marah dengan ibu korang sebab balik rumah lambat lepastu kene sepak sekali . lepas nangis nangis dan terus nangis korang tido . esok nya , apa akan jadi dengan mata korang ? Dah macam belon kan ? . itu lah yang terjadi dekat aku .


okayy , Hari ni dah berapa banyak punya post , 2 kot . okay la tu . datang mood aku nak post banyak banyak . bagi menghilangkan sedikit kesedihan di HATI . dengar lagu lagu yang boleh menari nari sikit . ye ahh . hari ni semua dah balik . juga Pak long T.T


rasa macm nak hentak hentak kepala dekat meja , tapi takut . so , tak payah buat . .... "awak memang dah tak sayang saya lagi. saya dapat rasa tu " okayy , sekarang bab ni khas untuk awak . kalau yang lain nak baca boleh , tak nak baca pon tape .


saya dah tak boleh undur apa  yang saya dah buat , kalau saya boleh undurkan segalanya . dah lama saya buat . saya akan perbetulkan keadaan . tapi apa kan daya manusia yang lemah ni tak dapat berbuat demekian . saya dah tawar hati dah wak . Awak , kali ni awak betul betul menyeksa jiwa saya . tape , itu mungkin  balasan saye . saya terima .


****************************

Hati dah tertutup untuk semua , yess , SEMUA . termasuk mr.Kau yang dulu dwujudkan . Tak suka kau dah . tak suka . aku rasa sekarang masa aku untuk family aku . masa akuuntuk menyayangi dorang . untuk arwah pak ngah , ila janji . ila akan belajar betul betul . sebab pak ngah dah janji nak bagi ela hadiah kan kalau e=ila dapat 8 A . ila tunggu pak ngah T.T



Pak Ngah selalu di hati .


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment