Follower(s)

Monday, December 27, 2010

Korang ,

Dugaan aku makin besar .


Aku tak larat tengok tangisan mak ngah aku . aku tak larat tengok satu rumah ni menangis . dan aku tak larat lagi   untuk menangis .


Di sepanjang kejidupan banyak yang harus aku tempuhi . Sampai kat hospital , tunggu 3 jam . doktor tak sampai sampai . mak ngah dah meraung . aku tragis gila tengok dia . Ya Allah . kalau aku di tempat dia . Aku pun tak tawu .

Lepas tu , bilik mayat di buka , Then , aunty bincang bincang semua . doktor bagi tengok mayat . aku terus masuk . Ya Allah . Allah je yang tawu macam mana perasaan aku masa tu . Sedih + tragis + shock . Aku tak pernah rasa macam tu .


Menangis lah teresak esak aku . aku cuba untuk tahan . tapi terkeluar jugak . muka pak ngah , senyum . macam ada malaikat di sisi dia . Aku bahagia tengok pak ngah dalam keadaan macam tu . Aku rindu dia . Dia betul betul sayang dia .


Lepas tu , mayat di mandi kan , di kafan kan dan di bawak balik rumah . Kali terakhir menatap muka arwah . Sumpah , Aku betul betul sedih . nangis tak ingat dunia . Aku cium dia , 4 kali . Isteri dia lagi la . Ya Allah . Allah je yang tawu perasaan aku masa tu . Mayat dia sejuk , wangi .



Arwah pak ngah yang sebelah kiri T.T


Aku betul betul menangis tengok gambar gambar dia dengan anak sedara dia . Dia nasihat kan aku , belajar betul betul untuk nex year . PMR kan . " pak ngah tawu ila boleh" . hmmmm , aku sayang pak ngah seriously .


tolong sedah kan Al-Fatihah buat Mohd Affendi b. Mat Taher .



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment