Follower(s)

Thursday, December 30, 2010

miss youu .

Fu-la-mak , gua tak percaya . betul betul tak percaya . Tapi gua tak kan tertipu dengan lu .


Gua excited gila ni  . tiba tiba jantung berdegup tanpa henti . macam la selama ni dia pernah berhenti . wa tak harap lebih . wa rasa macam nak nagis , rasa macam nak cium cium dia . tapi tak bole -.- menyesal ahhh . benci . okay , wa harap dia dapat rasa apa yang wa rasa .


*tutop cerita wa dengan lu*


maube aku dah lupa yang pasal kenangan 3000 tahun dulu , sudah la , aku pun dah tak nak ingat . sebab aku tak nak seksa lagi diri aku . cukup lah selama 14 tahun yang freak tuu , cukup . dah . tutup buku . sekarang secara Official nya aku bagitawu . Hati aku buat masa ni tade sape yang pegang .


maksudnya , single la kan . pssssfftttt ' hmm , mungkin ada yang pegang . tapi dia tak dapat pegang betul betul punya pegang , dia tengah main cuit cuit jeeee . so , biarkan lah dia jee yang terus main cuit cuit dengan hati aku :P


sekarang mungkin laaa , kesedihan tu dah makin berkurangan . okayy , cukup sampai situ . Yawww , bosan ahh . sekarang , sapee je yang betul betul ada dekat sisi aku , Mira , abang amer dgn kak ida . itu jee kot . dan pembuat aku gembira bila baca comment2 dia , nahhh Azizi . Haha *nama you tersesat dekat sini*


barang sekolah belum beli lagi . haishh , budak sekolah ni memang susah . barang sekolah lah . yuran lahh , buku lah . macam macam .  tapee , tunggu la aku abes skolah . nak dating dengan tilam jee setiap masa . err , tak lah . aku gurau . aku nak belajar masak . mission utama . tak nak lah masak ayam sampai jadi hitam macam ni ---- >



well , gambar sape ni ? dah jadi famous . sorry pemilik . tapi nampak sedap :P


nanti nak suruh ibu buat toast laa , Haha . toast pon tak reti buat . haishh . Hello mello , reti okay . Aku boleh buat toast . Haha . gurau garang jee . hmm , aku reti masak lah . tapi tak banyak . bukan nya sampai air pon tak reti . itu bukan perempuan name nyaa . 


I miss you moreee mr. kauu .



With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment