Follower(s)

Monday, December 27, 2010

:)

Hello muddy buddy . I miss Youuuu damn muchh . muahh muahh .



okayy , Yang happy dulu .

dapat jumpa abang Amer tersayanggg . weee ~ yaa . best . gelak sakan . sampai orang jadi pelik . hee . Thats the way I am . okay , aku sekarang tak banyak pon benda yang happy beraku . tapi yang buruk sangat lah banyak terlampau banyak . 


first ;

- Family --> aku tak de family yang cukup bahagia . mungkin 


second ;

- Pak ngah aku meninggal dunia , please give an Al-Fatihah for Him -_- . I love him . seriously , gilaa , melalak satu family . ibu aku sampai nak pengsan . jangan kata isteri dia . Ya allah . baru aku tawu macam mana rasa nya bila suami dah tak de . 

yess , Aku nangis . sedih sangat . isteri dia pegang baju pak ngah aku pluss membuat kan aku bertambah sedih . OMG , aku nangis sampai tak ingat orang sebelah . sampai heran adik aku , macam aku pulak yang hilang laki .


ni pun sempat update dekat dalam bilik . haishh . mungkin ni dugaan bagi aku . nasib baik aku ada fad dengan mira yang selalu ada bila aku perlu . Thanks guyss , aku sayang korang . act , mata aku still merah lagi . esok masih banyak yang perlu aku buat untuk pak ngah aku . 


rumah aunty esok akan di penuhi oleh sedara mara . I miss You pak ngah . Last tengok pak ngah masa makan dekat danga Bay TT.TT Betul betul buat aku tersedu sedu bila menangis . 


p/s : Doa kan kehidupan aku selepas ini . dan aku sangat menghargainya :)


With Love ,
Bell



No comments:

Post a Comment