Follower(s)

Friday, November 19, 2010

Whaaoaaaa !

I'll remember it until die babes ,



fellas , meet she . my 2nd Boyfieeee . yeaa , walau pun dia bukan lelaki . but she my hubby bro . I love he . and not more than Fad . ahaa , fad tetap num satu . eewwwaahhhh




feewwittt , meet her :)



lagi satu , esok aku maybe la nak pegi tengok movie harry potter yang latest punye . okayyy . sebab tu aku sangat sangat happy . hmm . lagi satu thanks AE , sebab gerak angsana sesama . yeaa . kau tawu kan . aku bab bab pegi sorang sorang ni gugup . rasa macam . yeaaa . takut macam nampak orang yang makan orang . haha . kau selalu cakap macam tu kan 



"elaaa , kawan kawan aku bukan nye makan orang " 



"aku tawu la " 



haha . aku akan buat 10001 alasan supaya kau pegi ngan aku . dan akhirnya pegi jugak kan . punye lah aku doa dari start aku call kau tadi . akhirnya Allah makbulkan jugak . I Love You Allah :) .  


fellas , check this Out



With Love , 
Bell

No comments:

Post a Comment