Follower(s)

Saturday, November 20, 2010

:) Happy ending the day

Terima kasih buat semua nya , walau pun tak berapa kenal . tapi saya enjoy :)




korang sempoi la , heee . aku ni , haishhh segan je ngan korang . err , saat yang paling best . masa main bola keranjang dekat game centre tu . best :) hee , masa first time jumpa korang . errrr , tak tawu la . nervous kot . siap ada buat muka pelik nampak aku . sape ek , errr . AE panggil Iman . ahaa . nak tergelak dooeee . haha . bukan nak tergelak . mmg dah gelak .




for sure , semalam aku da cakap nak tengok movie harry potter kan ? dan ianya :D tak jadi okayyy . bafak arrr . tapi tape , lain kali okayy . pak su aku kata nanti beli DVD dia . hmm , okayy . aku turuti . tapi , its fun guys . sekali lagi terima kasih . err , kali ni tade gambar sebab AE tak bawa camera . tapi , ada gambar dekat camera zafir kot name dia . err , aku tak ingat .



tapi , dia orang best . hee , walau pun aku diam je . yela . aku macam budak baru beb . hmm tape . next  time if aku keluar lagi dengan korang , inshaAllah aku akan cakap dengan korang . maybe tadi aku agak shock sikit . hee . yela , baru berkenalan . it still new guys .


lepas Jusco , Angsana .


mula - mula berniat nak cari selipar . yela . aku datang jb lpa nak bawak selipar . punya lah survey sana sini . langsung tak jumpa . last last beli gelang . dan sama dengan AE .



dan , aku beli eyeliner baru . 


dan esok , aku nak pergi rumah AE lagi . mungkin la . heee 

With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment