Follower(s)

Friday, November 19, 2010

Jangan pandang rendah

Budak-budak sekarang dah makin membesar .




sekarang dah pandai nak cakap pasal benda benda tak berguna lagi berfaedah . yeaa . jangan fikir budak budak yang baru nak naik ni tak matang . malah budak budak yang baru naik ni lagi matang daripada budak budak senior . percaya la aku cakap . okay , aku masih lagi menyampah dengan perangai macam si tuuttt ttuuuutt ni . okay , dulu punya lah . nak berubah . hampehhh .



haishhh . sekarang kawan dah tak boleh berapa di percayai . BUKAN SEMUA . tapi segelintir . yeaa . aku semakin faham apa erti kawan sejati dengan kawan makan kawan . hmm , itu lah . perkara baik di balas baik . perkara buruk di balas buruk .  errrr , dah la kecahh pasal bende tah pape . dalam erti kata lain lelaki / jantan . ooppss , terlampau . aku yang dah 10 bulan dengan fad pon tak macam dia orang .


kau , masih mentah budak .


aku pon bukan la besar sangat . tapi aku sendiri pon boleh fikir mana baik mana buruk . even  , dulu aku dengan sape sape pon tak pernah kecah . yeaa . ever ever what la . nasihat fad : jangan fikir pasal orang , fikir pasal kite jee :) .



I'm waiting ferr tommorow guys .



esok ada apa ? esok akan jadi hari bermakna . yeaaa . AE nak bawak aku jumpa kawan kawan dia . dan aku akan dapat ramai lagi kawan yang akan di rindui di JB . hmmm . okayy , be cool nabila . seriously , gugup rasa . sebab aku ni macam orang yang agak asing . wooooo , sabar je la . okayyy .. sabar la ni . and cool :)




Happy one year annie :) I love you sis 

With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment