Follower(s)

Tuesday, November 30, 2010

Parut .

Luka semalam masih belum dipulihkan sepenuh nya lagi .





yang semalam punya cerita masih belum pudar dalam ingatan . hanya kerana kau . aku merana . makan tak lalu semua tu . haiyo . besar gila lah effect nye pada aku kerana kau . kau tak teruja ke ? malah happy ? perlu ke ? sedangkan masa tu aku merana .


sesembuh-sembuh luka pon masih ada lagi parut nya . tak mungkin akan aku lakukan buat kali kedua . patut ke aku cari pasal lagi dan biarkan luka yang dahulu tu berdarah lagi . ouhh tak mungkin . aku kuat kan ketabahan dalam hati ni . walau apa pun terjadi .


sebab yang dulu punya tu memberi aku 1002 kenangan pahit manis . kau bangga tak dapat buat aku macam tu . pasti berbangga kan . alhamdullillah . aku masih kental . kuat dalam menghadapi semua ni . kau betol betol mengajar aku erti kepahitan . daa ahhh bla ahh kau . ecehh , ter touching pulakk kat sini .


bila aku ingat balik . bodoh betul aku time tu . dungu jee . haishh tape lah . belajar dari kesilapan . ingat tu . aku sentiasa cuba untuk tak ulang . tapi kita hanya manusia . merancang sampai beria-ia . akhir nya takdir Allah menentukan . dan aku terima itu seadanya .


bila difikir kan kembali , aku tak kan terjatuh buat kali kedua . malah kali keberapa sekali pon . mungkin aku hampir tergelincir tapi tak bermakna aku tak da tapak kasut yang begitu kuat untuk biar kan diri aku terus tak jatuh .  hmm , aku  tak letak kan harapan yang terlalu tinggi untuk kau lagi .


dan aku gembira untuk itu . sebab aku berjaya mengawal diri aku . Alhamdullillah . aku bangga . malah rasa terharu . nak nanges sampai bulu mata jatuh . teringin sangat .


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment