Follower(s)

Wednesday, December 1, 2010

.

aku pakai tudung . kau pakai ? wuu ramai yang angguk * for girls only*  .



alhamdullillah . bagi memecahkan suasana kebosanan ni kan . aku pergi dengar lagu . melayan kawan kawan AE di facebook . Haha . dia orang selalu buat aku tergelak malam buta . Thank you guys . sayang korang ahh ! Haha .



formspring sekarang Hot ek ? gahahaha . hot la sangat . aku benci perkataan tu . tapela . aku faham . orang lain sentiasa tak berpuatas hati dengan hidup orang kan . so , it's not a problem for me stranger . I can stand on my own feet . Haha . memang la . tak kan la berdiri guna kaki orang lain .


nak tengok macam mana stranger ? tengok ahh formspring aku . tak la ramai . cuma segelintir je . SEGELINTIR . sapa sapa yang terasa tu . tape hh . aku tak amek hati pon dengan apa yang korang buat kat aku . aku faham .  kan aku dah cakap tadi . normal la bagi manusia mempunyai rasa ketidak puashatian kan ? so , aku tak amek kesah .



Saya sayang awak wawa . mmwahhh ! 


saja nak sayang wawa . asal tak bole ? suke hati kite ahhh . dah dah . aku menunggu roti bomb dari seeorang . mwahahahaha . dah dah tayah nak tersengih sengih baca post I . nanti pecah screen pc you . 


I miss you Guyss :*


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment