Follower(s)

Monday, November 29, 2010

pak cik layan sedara

Nabila izzati disini ,


sekarang aku sangat la busy , busy buat apa ? busy dengan album terbaru yang akan dikeluar kan di pasaran . jangan lupa beli di tepi jalan dekat nyonya jual sayur . itu pun kalau terdeetik dalam hati nak beli . kalau tak nak dah . tiada paksaan .



kita mulakan dengan sedikit pembicaraan kosong dahulu . hmm , aku dah agak lama tak update blog . maaf , seperti yang telah diberitahu tadi . aku agak sibuk dengan urusan harian . aku terpaksa tukar jadual aku . dan terlupa untuk letak kan masa meng-update blog di situ . tapi , aku dah cuba selit kan sedikit masa di sini . dan aku happy :)



okay , kita start dari semalam . sebelum tu , semalam punya semalam tu aku dapat tawu ibu nak datang . hmm , anak mana yang tak gembira mak dia nak datang tengok dia kan . lepas tu , esok nya aku pon tertunggu - tunggu . pejam mata . bukak mata . tak sampai sampai lagi . jam dah pukul 2 . mengeluh punya la panjang -.-



lepas tu call ibu , ibu cakap . ibu dah ada kat jb . pukul 11 tadi sampai . bafak arr , kalau tadi aku tak call agak nye aku tak tawu ibu da sampai ke belum . okay lepas tu ibu suruh siap . lepas tu , pegi rumah nenek ibu . sesampai nye kat situ , aku macam artis Hot gitu . di kelilingin kanak kanak . masing masing tunjuk muka teruja mintak penyepak .



lepas tu bersungguh - sungguh bagi tawu . "kak , malam ni pak ngah nak belanja main bowling" . setiap satu jam . dia cakap . sampai aku rasa nak termuntah . tape la . aku sabar . lepas tu , dalam pukul 8 macam tu . pegi la main bowling . first time kot aku pegi main bowling . jakun sungguh nabila .



lepas tu , haishhh . first time nak pegang bola tu pon tak tawu macam mana . kali pertama baling , err satu pon tak jatuh . and fer the second time --- > aku sangat terharu . semua pin tu jatuh babe . fulamak . kau nampak tak permainan nye kat situ . Haha . sungguh aku tak percaya . malah semua orang tengok aku . pak cik pak cik kat situ , terbeliak mata .



yang adek adek sedara aku boleh terjerit  - jerit . aku rasa macam seram sejuk nak nangis pon ada . dah dah , cukup lah kau dengar cerita sedih aku ni . Haha . lepas tu balik , kemudian aku buat aktiviti sendiri dalam bilik .



jujur aku katakan , aku dah malas nak onl FB . sekian .


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment