Follower(s)

Friday, November 26, 2010

pak cik zee

Saya bukan budak yang sempurna , malah banyak kesalahan yang telah dilakukan sepanjang saya hidup di dunia ni , mungkin ramai yang membenci . mungkin ramai yang menyukai . saya lemah . saya banyak buat silap . saya tak boleh puas an hatii semua orang dalam satu masa . sebab saya hanya manusia .



************************************


nabila :  bagi I 5 baik , 5 buruk


zee : okayyyyy . sila rujuk ini



5 yang buruk , buat masa ni zee kata belom nampak lagi . Haha . sememang nye aku jahat . seriously , jahat segila gila nye . aku sanggup tentang seseorang yang cari pasal dengan aku habis habisan . aku sanggup buat seseorang tu sentap bila kene sound dengan aku . Haha . mungkin zee tak pernah kene . tape la  zee , you okay dengan I , I okay dengan you . 



anddd , sikap suka mengalah tu ? Haha . if you tanya kawan kawan I . I tak selalu kalah . Hahaha . mungkin ilmu I belum cukup tinggi nak dibatasi dengan ilmu you . so , tak nak la nanti zee kena tamparan hebat pulak bila aku terlebih sikit je . ouchhh . sikit je . tak banyak . jangan cakap banyak . sebab sikit je . aku tak nak nanti zee tergamam depan computer . terpukau dengan tindak tanduk aku . Haha . aku tak nak itu terjadi



kenapa semua kene cakap , "kau terlalu baik untuk dilukakan" . aku 101% tak bersetuju dengan statement tu . hmmm , aku tak baik . Haha . aku ni jahat . tapi mungkin aku sedikit kebudak-budak kan membuat sesiapa yang rapat dengan aku , dapat rasa aku ni macam baik sikit la . err , sikit je . 2 per 100 . Haaa , sikit je . tak banyak . aku mungkin tak reti nak marah . tapi aku sangat kuat merajuk . tapi kenapa bila dgn zee tak ? sebab dia yang kuat merajuk -.- 



sangat susah bila lelaki merajuk  . aku benci itu . Haha . 



btw , thanks zee :) pendapat yang agak bernas . 


With Love,
Bell


No comments:

Post a Comment