Follower(s)

Thursday, November 25, 2010

concert paramore

awak awak , nak saya post pasal awak kan ? tunggu kita setahun (:



bukak je tv cerita indon , bukak je tv cerita indon . negara kita negara indon ke ? tak payah la bersusah payah kita terbang pegi indon . kat sini pon dah macam indon . ppffffttt - -' . budak budak sekarang , ehemmm . entah lah . segan nak cakap . segan sesegan segan nya . terdesak sangat nak promote blog kot . entah lah . lupakan lupakan .



tahun depan form 3 , tahun depan lagi form 4 , tahun depan lagi form 5 . sekejap je aku dah besar . Haha . besar la sangat . makin hari makin banyak yang di pelajari . uwwww . rupanya rasa yang dulu dulu aku rasa ada orang lain jugak rasa . maksud aku . first time putus cinta :P . Haha . kelakar la . ada yang sampai cakap bukan bukan supaya kekasih datang balik .



"saya rela mati bunuh diri , kalau awak tak couple balik dengan saya ! " 



aku tabet spring la weyhh sape yang nak bunuh diri ni . bukan calang calang orang yang nak bunuh bunuh diri . kalau la aku ada di tempat kejadian . aku nak cakap " bunuh la sekarang . " aku sure 97 % tak ramai yang nak bunuh . bende la . okay lepas tu . cakap konon nye merana seumur hidup . okayy fine . merana la ye . tak lama lepas tu jumpa yang lain pulak kan . lupa da yang kes dulu dulu nak bunuh diri tu .



Haha , pape la . yang penting ingat ni bagi aku , jika seseorang tu pernah menjadi sebahagian dari hidup aku , dan aku dah sayang dia . dan dia terpaksa tinggal kan aku dengan sebab sebab tertentu . aku redha . aku tak perlu terlampau sedih . dan tak perlu nak menangis sepanjang hari hanya sebab dia . aku akan sentiasa ingat bahawa orang tu pernah membahagiakan aku :) aku curi ayat filem syurga cinta . sebab penuh dengan motivasi .



lagi satu ayat yang aku suka ;


Kadang kadang Allah sembunyi kan matahari , didatangkan ribut dan petir . tapi kita tak tawu yang sebenarnye Allah memberi kita pelangi :) 





With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment