Follower(s)

Friday, November 26, 2010

air boleh menenang kan Api .

ehem . tetiba tangan ni merayu rayu nak update blog . mulalah otak tercari cari apa yang nak di-update .duduk pon mula tak senang , bila otak bertindak dengan sangat pantas malah boleh mengalah kan kereta the Fast and furious . Hati mula lah bagi idea . otak memikir kan idea . pantas menyuruh tangan menaip .



Apa ? tak cuma nak cakap pasal Kawan . err , atau pun kawan baik .sebelum tu blog ini tak merujuk kepada 6 orang . sebab mereka siblings saya . bukan kawan baik .



1- Amira

2- Izyan

3- Fatin

4- Shadah

5- wawa

6- AE .



bila start jadi kawan baik , mulalah kita berharap sesuatu yang besar dari dia orang . kita sentiasa ingin kan perhatian dari dia orang . tak boleh mengalih pandangan walau setengah saat . sebab nanti rasa diri ini macam diabaikan . kadang kadang kita anggap seseorang tu kawan baik kita , tapi kemungkinan besar seseorang tu langsung tidak anggap kita sebagai kawan baik dia . apa perasaan ? sakit , perit malah menyedih kan .



Jangan la terlalu sedih , terima la itu dengan hati yang terbuka . sekurang kurang nya dia sebagai kawan pernah membahagiakan kita di waktu kita bersama dia . mungkin sekarang , dalam diri aku . aku tak letak  kan harapan yang terlalu tinggi pada seseorang . maybe sebab aku pernah di kecewa kan , banyak kali . sangat banyak .



Aku tak nak harapan yang terlalu tinggi membunuh diri aku sendiri . means , bukan nye bunuh diri mati masuk kubur tu . maksud aku , mati dalam diri . Hati sayu , mula lah makan tak lalu semua tu . okay secara jujur nya , aku pernah laa rasa makan tak lalu and so on tu . tapi , mandi tetap basah . so , sesiapa yang cakap "makan tak lalu and bla bla " tu tak betol . korang salah . aku cakap betol .



so , Hanya nak cakap . Jangan letak kan harapan yang terlalu tinggi pada seseorang . kita yang akan merana :)


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment