Follower(s)

Sunday, November 28, 2010

big Mac

pagi pagi suara atok telah memecah kan keheningan pagi di setiap sudut telinga aku . ajak aku teman pegi bank . dengan pak lang . atok kata pukul 10 . aku tengok jam baru pukul 9 . lepas tu pejam mata balik , ingat nak bangun pukul 9.30 . Haha . sempat kea ?



sekali tido puna tido , jam pukul 9.45 . sape nak jawab sekarang ? dah kene cepat macam cacing kepanasan . lepas tu masa aku tengah siap ni , aku dengar enjin da start . amek kaw , lagi la . serabai terus jadi . haishhh , budak perempuan perlu sejam ke nak siap . nak nak bagi aku yg pakai tudung ni .



lepas tu pegi la bank , bole pulak atok tetinggal buku bank . haishhh kene la patah balik . balik rumah ambik . pegi bank balik . lepas tu , bawak kuar duit . lepas tu , beli apam balik. lepas tu , dah setengah jalan kot nak balik . atok kata nak beli goreng pisang pulak dekat tempat apam balik . aku betol betol tak faham -.-



lepas uww , dah la . balik . singgah Mc'D kejap . tetiba perut macam mengidam nak makan big mac . so , pak lang bagi duit . aku pon beli dan pulang .



*********************************


aku , tak berniat memaksa kau lebih lebih lagi memarahi kau . tak pernah terlintas dalam kepala aku nak marah kau . dan aku tak kan pernah marah kau . aku sayang kau . tak mungkin aku nak marah kau . semalam , aku tak marah . aku cuma cakap . cuma tak cakap depan depan .



aku nak kau bahagia . bahagia dengan kawan kawan yang ada di sekeliling kau . aku bukan nya ada bersama kau setiap masa macam dorang . so , aku nak kau dengan dia orang baik .. macam dulu :) aku merayuuu .





sayangi mereka , sewaktu mereka masih menyayangi kita. hargai mereka , sewaktu mereka sedang menghargai kita , beri la mereka peluang selagi peluang itu masih ada . maaf kan lah mereka sewaktu pintu kemaafan masih lagi terbuka :) 


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment