Follower(s)

Thursday, November 4, 2010

kau ni .

kau betul betul buat aku rasa macam . errrrr , Bersalah .



sape patot rasa bersalah sekarang ni . kau ke aku ? jawapan nyee Kau ! hahaha


kau betul betul buat aku imbau kisah , setahun yang lepas ...


adehhhhhh . tak paham aku 


pasal fon aku hilang pon nak cerita . 



haishhh . yela . pape pon itu kisah lame . sekarang aku dah bahagia dengan yang lain . yang lebih memahami aku berbanding kau . yang lebih care pasal aku berbanding kau . yang lebih sayang aku berbanding kau . yee . aku akui , masa tu aku mungkin terburu buru sangat sebab kejar bende bodoh kan ? bukan aku cakap kau bodoh . tap bende lain . maksud aku , ahhh ! lupakan . 


buat aku , kau yang lepas . lepas tu lepas lah . aku dah lupakan . yeaa . tak lah aku lupakan 100 % . tapi sebanyak 75 % aku dah pon lupakan .  tak guna lah aku simpan lama lama . nanti jadi arak . ehhh , tak jeruk . haa . kau tawuu . aku malas nak pendam pendam ni . buat saket hati je . err , maksud aku buat saket batin aku je . jiwa aku yang entah hilang pergi ke laut mati sane . 


Aku dah mulakan hidup aku yang baru bersama - sama Dia :) 


aku merepek sang sang seweyhhh dengan AE . hahaha . pak cik kat mc'd , mak cik dekat kdai buku - -' ehh . sebelum tuuu 




Happy Deepavali  aunty yang cantek , gahhhh



aku tak sabar nak habis kan masa aku . dengan dua buddy aku . dua adik beradik aku . errr , gila laa . tunggu la , wa turun jb . wa kasi gegar itu tempat . hahaha . ayat bangang je kan . kau tawuu . aku betul betul nak lepas kan rindu aku . nak nak kat AE . ishh .  banyak bende aku nak bagi tawu . berbakul bakul babe ! haa . kau tunggu je la . lebih dari 100++ bakul aku bawak g umah kau . 



I am a new Girl . with a new Feelings Aiman :)

No comments:

Post a Comment