Follower(s)

Thursday, November 4, 2010

err , sekejap jee . luah kan perasaan sikit .


bole ckp sikit . aku rindu dua orang budak yang main main baling bantal dengan aku , sebelum aku tido .

1st


2nd



I miss them a Lot 


errr , then then . aku rindu . ouhh . rindu yang sangat sangat gila . tahap pesakit mental . yee . yang cakap sorang sorang . err , atau like . gunung berapi yang lagi 1 saat nak meletus . macam tu la . lebih kurang macam tu la . yang penting Rindu . gaban tawuu :P


kalau aku jumpa dia orang . aku nak buat : 

1 . peluk AE , dan Aril , haha . aril tak lah . gila ke ape

2 . rampas camera Aril :P . lalalalaal

3 . tarek dua dua . biar aku jalan tengah tengah . haha

4. ajak Aril ngan AE tengok wayang . nak cerita Cinta . ewwwaahhh . tapi aku nak duduk tengah . 

5 . suruh Aril belanja aku makan :P


dan bila aku nak balik , dan kami akan berpisah . aku nak buat ni pulak : 


1 . peluk kuat kuat , pastu cium pipi dua dua . hahahaha . 


2 . nak bagitawu dia orang , yang "aku sayang sangat korang


The End

No comments:

Post a Comment