Follower(s)

Thursday, November 25, 2010

kau Hot ? aku tak .

kau nak tengok muka HOT ?


ni baru hot babe . 


Kalau kau kata aku Hot kau salah cakap la . aku rasa nak kerat kerat lidah kau . bahagi kepada 25 setengah bahagian . aku tak suka la hot hot ni . aku nak cool je . tape , aku faham . aku faham kalau kau tu Hot leveel satu . tape aku akan pasti kan . aku tak kan melepasi tahap level 10000+++  . jangan risau . sape lah aku ni nak hot hot ni . 



tapi bila aku terlebih hot . dengan kau kau sekali akan jadi hot . fuhhh , kalau aku hot lagi panas dari oven yang 1 saat lagi dijangka akan meletup . kau boleh bayang kan tak ? so , jangan bagi aku hot . muka aku ni bkan muka budak hot la . budak hingusan lagi akia ni Hahaha . abang amerrr :P . tak de makne nyee nak Hot hot ni . 



ini muka budak hot ke ? 


tak kan ? Dah tu jangan nak menggatal tulis atau cakap macam tu kat aku . kau tawu apa aku rasa bila kau cakap macam tu ? aku rasa macam ni , 


si gatal mulut : Nabila kau ni hot dooohhhhhhhh !



aku : *buat muka*  bermonolog -- > aku benci kau cakap macam tu . ape ni ? kau tak de benda lain yang lagi berfaedah ke kau nak cakap . aku tak nak dah layan kau . Hahaha . 



pengajaran yang boleh didapati : Jangan cakap sesapa Hot *bagi aku la . tapi rasa nye ada segelintir tu yang suka orang cakap dia hot . SEGELINTIR okay ? 



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment