Follower(s)

Wednesday, November 24, 2010

brotherhood

kau kan , kau tawu tak aku rindu kau . aku tawu kau tawu .



sebab kau pun msti rindu aku ?


acol col col col :*


kau tawu aku rindu kau kan col ? Haha . okayy walaupun dia ni sangat selalu gadoh dengan aku tapi yang ni la yang paling aku sayang . ewwaahh . rasa macam nak nangis pulak . Haha . okay , ehem . dia adek aku yang last . setiap malam sebelum tido kene bium pipi aku dulu . suka hati aku la kan ? okay . lepas tu ada kala nya , dia tetido atas katil aku . 



tapi lepas pukul 3 , dia akan hilang dari katil aku . misteri kan ?  dia pegi cari ibu aku . dan tido dengan ibu atau abah aku . alahai , anak last kan . manja la konon nye . dan dia , mungkin la comel . errr , mungkin je . bukan comel la . handsome . ahakkk . entah la . nak kata comel . tak lah sangat . nak kata handsome pon tak sangat . 



dia suka tiru gaya aku ketawa . aku ketawa kan unik sikit . ada bunyi mcm kuda nak beranak gitu . kalau aku ketawa nanti dia tiru . haa , nanti bertambah galak la aku ketawa jenis kuda tu . - -' Haha . dia selalu okay gadoh dengan aku . sangat sangat selalu . tapi kan paling lama pon setengah jam . lepas tu baik balik :P . kadang kadang suka bawak dia ikut aku pegi mana mana . sebab dia ni dengar cakap sikit . sikit je la . itu pun kalau tade kawan . kalau ada , langsung tak dengar . 



maybe dalam family kita orang dia la yang paling manja . kita orang adek beradik , selalu jeles dengan dia . ibu selalu tak marah dia . oouhh pease  la , dia yang selalu cari pasal kot  . tapi , kita orang yang kene . tak fair kan ? tapi , tapela . sabar    .



Yang penting , akak rindu yol . Haha . jangan la pelik nama dia sebenar Nashrul Izmir . macam - macam boleh pende kan . ada orang paggil dia acol , yol dan kalau lah aku panggil dia sepuluh kali dia tak dengar . confirm aku jerit Toyol !!! baru dia dengar . okayy , aku memang kakak yang kejam . Hahahaha . 


Nashrul Izmir , I heart you



Gambar masa birthday dia kot :P 



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment