Follower(s)

Thursday, November 18, 2010

Berhenti

berhenti cakap rindu , berhenti cakap " I miss You " berhenti .




nanti aku makin rindu . dan aku akan sebak .




kau tawu kan sebak macam mana . aku tak nak . sebab bila start sebak keluar lah air mata . jangan mengada lah bell , kau yang nak sangat kan . hahhh ! terima lah . haishhh . tapi tape , nanti aku balek aku buat jamuan besar besaran . ehh , tanak lah . party bigger bigger . suruh semua yang aku rindu datang . lepas tu aku nak bagi anugerah . sebab dia orang berjaya buat aku rindu kat dia orang .





yeaaa . sekarang bukan macam dulu la derr . haishhh . zaman dah maju . dunia dah terbalik . macam mcam boleh jadi . kita hormat orang , orang kate kita tak hormat orang . bukan  senang nak puas kan hati semua orang , tapi orang tak puas kan hati kita senang je . dia punye sakit . macam doktor gigi tenga cabut gigi 10 batang . kau tawu macam mane saket nye ? dan cabut gigi tu sekali gus . aduhhh . perit .




susah jugak nak buat orang lain happy bila dengan kita , tapi orang senang buat kita nangis bila dengan kita . so , sekarang semua manusia saling tak faham masing masing . dahhh , lupakan . aku nak suruh orang semua berhenti , berguna . budak kecik satu  hari pon tak suka dengan perbuatan segenlintir manusia ni ,




BERHENTI  MEROKOK , ( aku tawu tade kene mengene )




lama lagi , baru aku sampai Mersing .



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment