Follower(s)

Saturday, November 20, 2010

0024

sekarng , dah 21 hb .




sorang pon tade . tade . yeahhhhh . hebat . malah aku berbangga . happy yang teramat sangat . sampai rasa nak hentuk hentuk kepala kat dinding . itu baru menarik kan ?






errr , malas . malas . malas . setiap malam . errrr , setiap hari after cuti ni . aku asyik maksud aku kerap kali tidur lebih dari pukul 3 ++ baru tido . lepas tu bangun pukul berapa ? teka la weyhhhhh . 2 petang ? ouhh tak cukup kejam . 4 la . advance sikit .  banyak lah kau . aku bangun awal . solat didahulukan - -' 



haishhhhh , kalau lah bole aku bawak yan , mira , shadah , wawa , kak ida , sis + fad datang jb . duduk sini . tak mungkin kot aku bosan bosan macam ni sekali . bole nak story story sikit . pasal BFF lama aku . errr , bff kot . mungkin . hanya mngkin . sebab aku pon tak sure dia bff aku . Ha ha ha ha nep nep nep nep . 



" tayah la nak suka suka kat anep tu , anep pandang korang semilimeter pon tak nak "



gadoh pasal dia anep ? Hahahaha wtf la korang . bende la . gaban gila aku baca comment korang . unmatured  sungguh . tak pe biar kan . nak buat macam mana . dah suka . adehhhh . sanggup pulak bermusuhan antara sesama sendiri . woi , biar kan la si budak tu nak suka anep , yang kau pulak kecahh tu pehal ? haiyaaa . 



aku dah lama kenal dengan anep , so korang korang yang belum sampai setahun pon kenal dia ni , jangan nak berlagak macam nak kenal anep seumur hidup dia . adehhhh . harok la korang . Haha . nak tegur , tapi malu . alaa , malu itu perisai Iman . itu pon taleh fikir ke ape ? eewwwaahhh . lancang nye mulut berbicara . agak agak laa . yooooo , under age la perangai korang ni . setiap kali aku baca makin aku menyampah . 



malah bertambah  - tambah . aku cuba untuk tak nak tambah kan . tapi , kau yang buat aku tambah kan . dan korang berjaya . Alhamdullilah . syukur la kehadrat Ilahi eh :) 



Sape makan cili , dia lah yang akan panas bila membaca ini ^ 

maaf kan saya , ianya hanya teguran , tapi agak kasar , sebab saya bukan seorang yang lemah lembut - -'

With Love ,
Bell

No comments:

Post a Comment